ישי ריבו נחשף: "זה ערב שלא אשכח בחיים"

הזמר האהוב הופיע אתמול בפני אלפי צופים באולם בפריז, וסיפר על החוויה לנגן ולשיר מול קהל צרפתי, השפה אותה הוא מכיר מבית: "היו לי הרבה חששות אבל הייתה סיעתא דשמיא גדולה", אמר ריבו וגילה עם איזה זמר הוא יופיע בקרוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/22 21:31 כב בסיון התשפב

ישי ריבו נחשף: "זה ערב שלא אשכח בחיים"
ישי ריבו, התרגש בהופעה בפריז, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

בשבועות האחרונים הופיע הזמר הישראלי האהוב ישי ריבו אל מול אלפי צופים בהופעות באולם פלדיום בלונדון, ובתיאטרון מוגדור בפריז, זאת כחלק מהטור שלו. בהמשך הוא צפוי להופיע בעכו ובירושלים. הערב (ג') סיפר ריבו על ההופעה אתמול בבירת צרפת שריגשה אותו מאוד. 

"אתמול בפריז הרגשתי סוג של סגירת מעגל, ‎אולי מההתרגשות הגדולה להופיע מול בני משפחה שלי, שלא פגשתי שנים רבות ולא ראו אותי מעולם על במה ובכלל כל המעמד בארץ הולדתי ריגש אותי מאוד", שיתף ריבו וסיפר כי, "‎היו לי הרבה חששות איך הקהל יקבל והאם אצליח לתקשר איתו גם בצרפתית".

"‎לא ממש יצא לי לדבר עד עכשיו עם קהל בשפה שאינה עברית אבל ב"ה מאז שעלינו לבמה ‎הייתה סיעתא דשמיא גדולה, אוירה של חג ושל משפחתיות שעטפה אותנו. ‎קיבלנו ממכם ים של אהבה וזה נצור לי בלב לעד", גילה הזמר, "‎תודה לכל מי שלקח בזה חלק ונתן את כולו. ערב שלא אשכח בחיים".

‎"בפעם הבאה שניפגש זה יהיה בירושלים במופע שיחתום את הסיבוב המיוחד הזה עם אורח אהוב ויקר כל כך- אביתר בנאי. ‎מחכה לזה מאוד", סיכם ריבו