עקיבא נוביק: "עשר דקות אחרי שירדנו משידור הכל התעורר"

איש התקשורת הסרוג סיפר על האירועים הדרמטיים של היממה האחרונה, שהחלה בכלל כיום שקט במיוחד: "אתמול היה אחד מימי החדשות הצחיחים שאני זוכר. לא בכל יום צריכות להתרחש דרמות"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 21/06/22 16:40 כב בסיון התשפב

עקיבא נוביק: "עשר דקות אחרי שירדנו משידור הכל התעורר"
צילום: באדיבות המצולם

יממה אחרי ההודעה של נפתלי בנט ויאיר לפיד על פיזור הכנסת, והמערכת הפוליטית עדיין סוערת, והספקולציות לקראת מערכת הבחירות ממשיכות להגיע. מי שעוד הושפע מהצעד הדרמטי הם העיתונאים והכתבים הפוליטיים שקיבלו שינוי משמעותי בתכניות לקיץ. העיתונאי עקיבא נוביק שיתף היום (ג') את חוויותיו מהאירועים המפתיעים שהיו.

"אתמול היה אחד מימי החדשות הצחיחים שאני זוכר", אמר נוביק והוסיף כי, "מאזיני קלמןליברמן היו הראשונים לדעת: העורך דרוקמן קושש אייטמים על למה חם פה, ולמה מזוודות מתעכבות בנתב"ג, ומה דעתו של השר נחמן שי על כל זה. ברגע האחרון נפל דיווח של כתבת הכנסת יערה שפירא על "הימים הגורליים בכנסת", כי אפילו לה קצת נמאס לדבר על זה".

אחרי שהמשיך משם לתכנית נוספת והתאכזב מהליין אפ היבש, סיפר נוביק כי "בצהריים ניסיתי לנוח. מיקמתי פוף מאחורי וינטר העורך, וביקשתי ממנו להעיר אותי אם קורה משהו בחדשות. התעוררתי ביקיצה טבעית. יש ימים כאלה, חשבתי בלבי. אולי זה סימן טוב. אולי בסוף אנחנו כן מדינה נורמלית. לא בכל יום צריכות להתרחש דרמות. תנשום, עקיבא, קצת שקט עוד לא הזיק לאף אחד".

"ואז, עשר דקות אחרי שירדנו משידור", המשיך איש התקשורת הסרוג, "הגיעה הודעה קצרה מדובר ראש הממשלה יותם בן יצחק, והכל התעורר".