הכירו את הסטנדאפיסט שהולך עם ציצית ומופיע בלי כיפה

בן בן ברוך הוא סטנדאפיסט מצליח, ולמרבה ההפתעה ביום יום הוא הולך עם כיפה וציצית, אלא שבהופעות הוא עולה בלי כיפה | בראיון הוא מסביר למה ואומר: "אני בן אדם מאמין, הכל מלמעלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/22 13:48 יח בסיון התשפב

הכירו את הסטנדאפיסט שהולך עם ציצית ומופיע בלי כיפה
הופעה, צילום: שאטרסטוק

בן בן ברוך התחיל להופיע בשנת 2008. יש לו כמה ציוני דרך משמעותיים בקריירה, אבל לדבריו רק בחמש השנים האחרונות מצא את הקול האמיתי שלו על הבמה. בן ברוך נשוי ואב לארבעה, ואורחות חייו הם כשל אדם דתי. "אני לובש ציצית, מניח תפילין וגם הולך לפעמים לבית כנסת".

בן בן ברוך מסביר למה הוא עולה להופעות בלי כיפה

בראיון למגזין מאקו הוא מספר: "בעבר שיחקתי כדורגל בשבתות, אבל מאז שהתחתנתי ועזבתי את הכדורגל התחלתי לשמור שבת. תמיד רציתי את זה. אלוהים נותן לי הרבה דברים טובים וזו הדרך שלי להגיד לו תודה. אני גם רוב היום עם כיפה".

צפו בקטע של בן ברוך:

 

למרות שרוב היום הוא הולך עם כיפה, בציבור הוא לא ידוע כדתי ובהופעות הוא עולה בלעדיה. הוא מסביר את הפער: "כיפה זה מקטלג, זה משייך למגזר הדתי. אני חושב שאני עושה קידוש השם יותר טוב בלי כיפה מאשר אם אני חובש כיפה ושם איקס על אוכלוסייה שלמה".

"פה בדיוק אני אמור להיות"

הוא סיפר על התהליך: "כשלא היו לי הופעות בקורונה הייתי כל היום עם כיפה וציציות בחוץ. ואז, בין הגלים, כשהיו הופעות, היה לי איזשהו מאבק פנימי עם להוריד את הכיפה. היום אני שלם. זה נשמע קלישאה אבל יש לי את הקשר שלי עם בורא עולם, ובסוף קשה להיתפס כסטנדאפיסט של כולם כשאתה עם כיפה".

על המקום שלו בעולם הסטנדאפ אומר בן ברוך בהשלמה: "אני בן אדם מאמין, שחושב שהכל מלמעלה, הכל קורה כמו שצריך. אני ממש יודע שאם אנחנו יושבים פה ומדברים כשאני נמצא בסטטוס שאני נמצא בו, פה בדיוק אני אמור להיות".