חנן בן ארי מודה: "זה משפט שלא חשבתי שאי פעם אכתוב"

המחזה "אלוף העולם" שמבוסס על שיריו של הזמר עלה להצגת בכורה במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב וזכה לנוכחות מכובדת של מיטב הסלבס. בן ארי שהגיע אף הוא לפרימיירה סיפר: "זו המחמאה הכי גדולה שיכולתי לקבל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/22 07:58 ח בסיון התשפב

חנן בן ארי מודה: "זה משפט שלא חשבתי שאי פעם אכתוב"
המחזה מבוסס על שיריו של בן ארי, צילום: תיאטרון אורנה פורת

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער חגג אמש (ב') במוזיאון ארץ ישראל בכורה למחזה המוסיקלי "אלוף העולם" שמבוסס על שיריו של הזמר האהוב חנן בן ארי שגם הגיע לצפות במחזה והוחמא עד מאוד. המחזה נכתב על ידי שלומית ארנון בר לב וליאת פישמן לני ובוים על ידי עמית אפשטיין. 

"כשפנו אליי מהתיאטרון", סיפר בן ארי, "התגובה הראשונה שלי הייתה שזה מוקדם מידי. מבחינתי עוד לא התחלתי לכתוב את השירים שלי. הערב זכיתי להיות קהל בהצגה משיריי. וזה משפט שלא חשבתי שאי פעם אכתוב, בטח לא בשלב כל כך מוקדם בקריירה". 

בן ארי עם היוצר וקאסט שחקני המחזה

בן ארי עם היוצר וקאסט שחקני המחזה צילום: רפי דלויה

"לדעת שמידי יום מאות אנשים יחשפו להצגה העוצמתית הזו שמבוססת על שירים שכתבתי זו המחמאה הכי גדולה שיכולתי לקבל. תודה על הבחירה ותודה על הביצוע המופתי. מקווה שיכתבו הצגות המשך כדי לתת מקום גם לשירים הבאים שיבואו", סיכם הזמר. 

בהצגה נכחו מיטב אנשי הברנז'ה עם ילדיהם ובני משפחתם, בהם שחקנית "ארץ נהדרת" שני כהן, הזמר והחזן דודו פישר, השחקן אוהד קנולר, אושיית הרשת ליבי נחימובסקי ועוד.