חיים לוינסון נפרד: הרגשתי לרגע עמית סגל

אחרי 99 תוכניות חיים לוינסון חוזר לתחנה בה התחיל ונפרד מהתוכנית שהנחה במשך שנתיים וחצי | על ירון דקל אמר: "בית ספר לרדיו, לשיקול דעת, לקלאס, לג'נטלמניות"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 06/06/22 17:56 ז בסיון התשפב

חיים לוינסון נפרד: הרגשתי לרגע עמית סגל
חיים לוינסון. חמש תביעות דיבה נגדו, צילום: Moshe Shai/FLASH90

אחרי 99 תוכניות חיים לוינסון עוזב את התוכנית שלו ברשת ב' אותה הגיש עם ירון דקל, אחרי שהחליף את עמית סגל, וכך כתב בטוויטר: "לפני שנתיים וחצי הייתה לי ההזדמנות הראשונה האחרונה והיחידה בחיי להרגיש לרגע עמית סגל. אחרי פרישתו מדקלסגל ברשת ב', הציעו לי להחליף אותו ביחד עם ירון דקל. זה היה כבוד גדול, וגם כבוד שהתממש. רשת ב' זה אימפריה של מאזינים, של השפעה, של צוות מעולה, שהיה בחלקי לתרום בו 99 תוכניות".

״לפני שנתיים וחצי הייתה לי ההזדמנות הראשונה האחרונה והיחידה בחיי להרגיש לרגע עמית סגל״

לוינסון המשיך בתודות לכל השותפים בתוכנית, ובראשם לשותפו, ירון דקל: "בית ספר לרדיו, לשיקול דעת, לקלאס, לג'נטלמניות, לבניית תוכנית רדיו, לגיוון בין קהלים. אפילו בית ספר של עברית, שהקפדתי להיכשל בו. לעקיבא נוביק, שטרח ובא מירושלים כל פעם, ראש וראשון לכל הטרלה, חבר, אח, עיתונאי בחסד. איש שכיף להיות לידו בחיים וברדיו".

נזכיר כי לוינסון חוזר לתחנה בה התחיל- 103FM. עבור חיים לוינסון, מדובר בקאמבק ל-103FM, שבה הגיש עד לפני שנתיים בקביעות. הוא יצטרף לסג"ל כמגיש נוסף מוביל לאורך רוב ימי השבוע, כאשר בשאר הימים ימשיכו להגיש לצד סג"ל דוד ורטהיים, יריב אופנהיימר וחן ליברמן.  

במסגרת התוכנית עם סג"ל, לצד הריאיונות, הוויכוחים (וגם ההטרלות), יביא לוינסון אל השידור את נקודת מבטו על אירועי השעה בטור מיוחד, שיופץ בערוצי הדיגיטל של הרדיו. 

חיים לוינסון אמר עם פרסום המעבר: "מאין באתי? מ־103fm. לאן אני הולך? ל־103fm. ובפני מי אני עתיד לתת דין וחשבון? מאות אלפי המאזינים בתחנה הצומחת בישראל". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן