חודש אחרי הלידה: מי הרב שגרם לעמליה דואק להתרגש?

כתבת חדשות 12 יצאה לטיול עם העגלה כאשר פגשה ברב ישראל מאיר לאו שדיבר איתה והתפעל מהתינוק הקטן | דואק תיעדה את הרגע המרגש ופירסמה בחשבון האינסטגרם שלה את התמונה המתוקה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 26/05/22 18:49 כה באייר התשפב

חודש אחרי הלידה: מי הרב שגרם לעמליה דואק להתרגש?
עמליה דואק, צילום: CC BY-SA 4.0 - Eyalbenyaish

זה לא פעם ראשונה ששמה של עמליה דואק, כתבת הכלכלה של חדשות 12 עולה לחדשות בהקשרים דתיים. בעבר היא הצהירה כי היא לא מגדירה את עצמה כחילוניה, זה קרה בעקבות אירוע השקה לספרו של מיכה גודמן "חזרה בלי תשובה" שבו סירבה דואק להשתתף בפאנל על תקן "החילונית" שכן היא אינה מגדירה את עצמה ככזו. קודם לכן אף סיפרה דואק כי בביתה עשו קידוש, צמו בכיפור ולא אכלו חמץ בפסח, "אני אולי גרה בתל אביב אבל אינני יכולה להגדיר את עצמי כחילונית". 

היום (ה') פירסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה של בנה התינוק, אותו ילדה לפני כחודשיים במפגש מרגש עם הרב ישראל מאיר לאו, שהאיר פנים והתפעל מהתינוק הקטן. על התמונה כתבה דואק "ניכר שאני מתרגשת?".

הריון זה לא רק חיוכים, אושר ותמונות פוטוגניות של בטן עגולה

דואק שחגגה יום הולדת בשבוע שעבר, ילדה את בנה לפני כחודש וחצי, תיארה רגע מלחיץ שעברה בהריון, כיצד בנסיעת עבודה לארצות הברית חוותה אירוע קשה, כאשר לא הרגישה טוב במהלך ההריון ונאלצה להפסיק לשדר "בהסעה חזרה למלון אני מרגישה שמשהו לא לגמרי בסדר איתי. אנחנו מגיעים ללובי. 20 דקות לפתיחת מהדורת החדשות.

"אני עולה רגע לחדר לשטוף פנים לפני השידור. במעלית כבר כבר מרגישה ממש לא טוב. אני נכנסת לחדר ומרגישה כאב בבטן. אני מדממת. הפלות הן דבר מאוד שכיח בשליש הראשון של ההריון. מיד חשבתי על התרחיש הכי קיצוני. שזהו זה. אני עוברת הפלה. וזה קורה כשאני לבד" והוסיפה "מסוג הדברים שאף אחד לא מספיק מדבר עליהם. הריון זה לא רק חיוכים, אושר ותמונות פוטוגניות של בטן עגולה, אלא גם חרדות ולחץ ורגעים של פחד וחוסר ודאות"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן