סיוון רהב מאיר נפרדת מהרב שחיתן אותה וחושפת תמונה מרגשת מהחופה שלה

אשת התקשורת סיוון רהב מאיר, התייחסה בפוסט מיוחד לפטירתו של רב העיר רחובות ופרסמה תמונה נדירה שלה ובעלה עם הרב תחת החופה וסיפרה על העצה הזוגית המיוחדת שקיבלו | לסיפור המלא

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/22 19:19 כד באייר התשפב

סיוון רהב מאיר נפרדת מהרב שחיתן אותה וחושפת תמונה מרגשת מהחופה שלה
סיוון רהב מאיר, צילום: Flash90

אמש (ג) נפטר רבה של רחובות הרב שמחה הכהן קוק כשהוא בן 92, הרב שהיה בן אחיו ותלמידו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק, נקרא על שם סבו שנפטר כמה חודשים קודם לכן. העיתונאית ואשת התקשורת סיוון רהב מאיר, פרסמה פוסט באינסטגרם בו היא מספידה את הרב בן ה 92, וחושפת פרט מרגש בביוגרפיה שלה שקשור אליו, בפוסט מספרת מאיר כי מי שחיתן אותה ואת בעלה ידידיה הוא הרב שמחה הכהן קוק ז"ל.

"מבחינתי האישית, אחד הדברים הגדולים שעשה היה לערוך את חופתנו"

מאיר התחילה את הפוסט בתסקיר של חייו של הרב "כל כך הרבה דברים גדולים עשה הרב שמחה הכהן קוק, שנפטר אמש בגיל 92: הוא היה הרב הראשי והאהוב של העיר רחובות במשך עשרות שנים. רב בית הכנסת "החורבה" ברובע היהודי. עמד בראש ישיבת בני עקיבא בנתניה, היה נשיא ישיבת "מאור התלמוד" ברחובות ולאורך השנים עמד בראשם של עוד ועוד מוסדות חינוך. הוא היה נואם בחסד, בארץ ובחו"ל, והוביל מאבקים ציבוריים רבים".

צפו בתמונה המרגשת מהחופה של סיוון רהב מאיר 

בהמשך ציינה מאיר כי הרב קוק ז"ל, הוא הרב שחיתן אותה ואת ידידיה בעלה "מבחינתי האישית, אחד הדברים הגדולים שעשה היה לערוך את חופתנו" בהמשך סיפרה מאיר על הקשר המשפחתי של בעלה ידידיה עם הרב, ותיארה מפגש שהיה להם כזוג לפני החתונה בבית הרב "הרב היה אח של סבא של ידידיה, והזמין את שנינו להתארח אצלו ברחובות לפני החתונה, בשבת. היה קשה להשיג אותו כשהלך, מהיר ונמרץ, בין כל כך הרבה בתי כנסת בעיר בשבת אחת.

לרב היו אהבה ורגישות וחמלה לכל אחד, לפעמים עד כדי דמעות

"בסעודה שלישית, ישב לדבר איתנו. אני זוכרת את התמונה של דודו הגדול, הרב אברהם יצחק הכהן קוק, תלויה מאחוריו. אפשר היה לראות את הדימיון ביניהם, לא רק הפיזי: אהבה ורגישות וחמלה לכל אחד, לפעמים עד כדי דמעות, אבל יחד עם זאת תקיפות בלתי מתפשרת בכל הנוגע לערכים ולאמונה ולהנהגת הציבור"

מאיר סיימה את הסיפור בעצה שהרב נתן להם אז כזוג צעיר "המסר שלו אלינו היה ברור: רדיפת הכבוד היא אויב. הרצון לנצח את הזולת ולהוכיח שאתה הכי טוב, יכול לקלקל ולהרוס הכול. זה נכון בזוגיות, בחינוך הילדים ובכל החיים שעוד לפנינו".