בנו של הרב עודד וולנסקי מונה לתפקיד יוקרתי במשרד הביטחון

שר הביטחון גנץ אישר את מינויו של תת אלוף במילואים יאיר וולנסקי, בנו של הרב עודד וולנסקי מהר המור, למבקר מערכת הביטחון | וולנסקי יחליף את תת אלוף במילואים איתן דהן ומינויו יובא בזמן הקרוב לאישור הממשלה

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 25/05/22 14:19 כד באייר התשפב

בנו של הרב עודד וולנסקי מונה לתפקיד יוקרתי במשרד הביטחון
יאיר וולנסקי. מינוי יוקרתי, צילום: ללא

עוד סרוג מונה לתפקיד יוקרתי: שר הביטחון גנץ אישר את המלצתה של ועדת איתור בראשות מנכ"ל משרד הביטחון לבחור בתת אלוף במילואים יאיר וולנסקי לתפקיד מבקר מערכת הביטחון. יאיר הוא בנו של הרב עודד וולנסקי, ר"מ בישיבת הר המור ומחבר ספרים באמונה.

וולנסקי כיהן בתפקידו האחרון כסגן הצבאי למבקר מערכת הביטחון, ושירת בצה"ל במגוון תפקידי פיקוד, בהם סגן מפקד אוגדה, מפקד חטיבת הטנקים 401 ומפקד מנהלת התרגילים המטכ"לית. הוא יחליף את תת אלוף במילואים איתן דהן, מבקר מערכת הביטחון היוצא, שנבחר לאחרונה לתפקיד מנהל החטיבה לביקורת מערכת הביטחון במשרד מבקר המדינה. מינויו של וולנסקי יובא בזמן הקרוב לאישור הממשלה.

אחיו של יאיר, אברהם יצחק וולנסקי ואשתו אביטל יוכבד וולנסקי נרצחו בפיגוע ירי. בשנת תש"ע קיבל אביו הרב עודד את תעודת הצטיינות הרמטכ"ל על התנדבות של 45 שנים במערך המילואים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן