צפו: המזכ"לים של בני עקיבא נכנסו לישיבת הסיעה של הציונות הדתית

93 שנה  לבני עקיבא: המזכ"ל היוצא יאיר שחל והמזכ"ל הנכנס יגאל קליין התארחו בישיבת סיעת הציונות הדתית בכנסת | "בעזרת ה' אפעל להוביל את התנועה החינוכית המשפיעה ביותר בעולם הציוני-דתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/22 18:37 כב באייר התשפב

צפו: המזכ"לים של בני עקיבא נכנסו לישיבת הסיעה של הציונות הדתית
יגאל קליין, צילום: מתניה אופיר

היום הגיעו המזכ"ל היוצא של תנועת בני עקיבא יאיר שחל והמזכ"ל שצפוי להחליפו בקיץ יגאל קליין לישיבת הסיעה של סיעת הציונות הדתית. שחל וקליין הוזמנו לרגל ציון "יום ההולדת" של התנועה שחוגגת 93 שנה להיווסדה. שחל וקליין שיתפו את חברי הכנסת בצמיחה האדירה של התנועה הגדולה ביותר בציונות הדתית שמונה כבר למעלה מ-70,000 חניכים וחניכות. בנוסף שיתפו באתגרי התקופה שעומדים כעת על הפרק וראייתם קדימה את המשך העשייה למען החברה הישראלית. 

מזכ"לי בני עקיבא בישיבת סיעה של הציונות הדתית


 

יו"ר סיעת הציונות הדתית הח"כ אורית סטרוק אמרה למזכ"לי בני עקיבא: אתם עושים עבודת קודש עם הילדים והנוער של כולנו, בונים עבורם בית חם של שייכות לערכים שלנו. חשוב שהעבודה החינוכית תהיה גם עם הפנים החוצה, שהתרומה לחברה ולמדינה יהיו חלק משמעותי ומוביל מפעילות התנועה

מזכ"ל בני עקיבא הנכנס יגאל קליין הוסיף: תנועת בני עקיבא היא היום חלק בלתי נפרד מהעשיה הגדולה במדינת ישראל בכל חלקי החברה הישראלית- כולל גם בכנסת ישראל. בעזרת ה' אפעל להוביל את התנועה החינוכית המשפיעה ביותר בעולם הציוני-דתי להמשך עשיה בתחומי הזהות, החברה, ההתיישבות ועוד כלל המשימות שנדרש להם. מודה לחברי הסיעה על הרצון לשתף פעולה ומצפה לחיבור עם כלל בוגרי התנועה המובילים היום במדינת ישראל.