ענהאל שמואלי מספרת על טעות קשה: "הזעתי בכל הגוף וחיכיתי לתגובה של עקיבא"

האושיה הסרוגה ענהאל שמואלי מקפידה לשתף את קהל עוקביה בתובנות מחיי הנישואין, והפעם, אחרי טעות קשה במיוחד, היא מספרת איך הגיב בן זוגה, "התגובה של עקיבא גרמה לי להיות סלחנית כלפי עצמי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/22 11:29 יט באייר התשפב

ענהאל שמואלי מספרת על טעות קשה: "הזעתי בכל הגוף וחיכיתי לתגובה של עקיבא"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

ענהאל שמואלי עברה הרבה בשנה האחרונה, לצד הוצאה מרגשת של ספר חדש ומיוחד היא עברה תאונה קשה ממנה נצלה בנס. בשבוע האחרון שיתפה את עוקביה בהשקה שערכה לרגל צאת ספרה החדש וסיפרה מה היה הגורם למהלך, הפחד להתגרש. 

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה סיפרה שמואלי על חוויה קשה במיוחד, כאשר ארזה את כל המשפחה לבילוי בצפון וגילתה שטעתה בתאריך. "ביום חמישי שעבר, אחרי שחזרתי מאמסטרדם, הגעתי הביתה פרקתי את המזוודה וארזתי אותה שוב לטובת סופ"ש שהוזמנו אליו לפני מספר חודשים ואישרנו הגעה. נסענו ארבע שעות לצפון. הכל היה פקוק, אין צומת שלא הייתה עמוסה. כדי לדרבן את הבנות כל הדרך הבטחתי להן שעוד רגע גלידה, עוד רגע מופע. הגענו לכפר בלום ולא ראינו רכבים או אנשים. ראיתי שחור בעיניים, ישר עקיבא אמר 'ענהאל יש מצב טעית בתאריך?!' אני עוד לא קולטת מיד בודקת ו… כן!!! טעיתי!!הגענו שבוע לפני התאריך". 

עוד היא ממשיכה ומתארת על רגעי האימה הקשים והאכזבה, "הזעתי בכל הגוף, הבנות התבאסו, עקיבא יצא מהרכב ראיתי איך כולם מתוסכלים, לא האמנתי שזה קרה לי. בכל רגע נתון הסתכלתי על עקיבא, חיכיתי לתגובה שלו. מודה על האמת אם הייתי במקומו בטוח הייתי מתעצבנת". 

איפה העצבים? כבר הכנתי את עצמי נפשית.

אבל, מעידה שמואלי, עקיבא בן זוגה לא כעס. אירוע זהה קרה לו כאשר נסע לאילת וטעה בתאריך אבל החבר שהיה איתו הגיב בשווין נפש, מה שהשפיע על כל העניין. "התגובה ראשונה שלו הייתה 'אני לא מאמין'. תגובה שניה, 'חפשי לנו איפה לישון אני לא חוזר הלילה'. מה?! רגע? איפה העצבים? כבר הכנתי את עצמי נפשית. זה תפס אותי, עקיבא לא זוכר כלום מאותו אירוע מלבד התגובה של אותו חבר.
זה מדהים! אם רק היינו ברגעי אמת מסתכלים על אירועים מבאסים שבשגרה היומיומית כהזדמנות להיות אנשים סלחנים, ותרנים ופשוט טובים יותר, אותם אירועים אחרי מספר שנים היו נצרבים לנו כחוויה טובה ולא טראומתית.  

"התגובה של עקיבא גרמה לי להיות סלחנית כלפי עצמי (וזה לא קל) אבל בעיקר להעריך אותו.
אז נכון זה קרה לו לפני עם אדם אחר, מקווה שפעם הבאה שתקרה פאדיחה (עניין של שניות) אזכור שהתגובה שלי תהיה מה שנזכור מאותו אירוע". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן