תמונה מרגשת זגורי אימפריה: חן אמסלם ילדה בן

מזל טוב לשחקנית חן אמסלם וליוצר מאור זגורי לרגל הולדת בנם, השחקנית הודתה לאלוהים: "על הזכות לברוא את היצירה הכי חשובה בחיים" וסיפרה על הלידה: "מאור הביא לי קרטיב דובדבן בפתיחה 6"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/22 09:37 טז באייר התשפב

זגורי אימפריה: חן אמסלם ילדה בן
חן אמסלם, צילום: שיר דוד, CC BY-SA 3.0, מתוך ויקיפדיה

זגורי אימפריה: השחקנית חן אמסלם ילדה הלילה בן ליוצר מאור זגורי והם הפכו רשמית להורים לשניים - מזל טוב. היולדת המאושרת הודתה לבורא עולם בפוסט מרגש וסיפרה מה עזר לה לצלוח את הלידה בשלום.  

חן אמסלם ומאור זגורי ילדו בן: תודה לך אלוהים

אמסלם כתבה באינסטגרם: "חיכינו לך כל כך .תודה לך אלוהים תודה לך על הכל .תודה על הזכות לברוא את היצירה הכי חשובה בחיים. תודה לכל הצוות המסור והמדהים שטיפל בי לאורך כל הדרך לד"ר דובדבני הנסיך ולפרופסור וולמן המדהים. תודה לפרופסור יריב יוגב האגדי שמהרגע שהכריזו עבורי על שמירת הריון תמך והרגיע וענה על כל שאלה ולביה"ח איכילוב שהוא מתנה ענקית עבור כל יולדת".

על הצוות שליווה אותה כתבה אמסלם: "תודה למיילדת מספר אחת שכמה שהיא יפה מבחוץ היא יותר יפה מבפנים מורן מנצור איזה אישה מדהימה איזה חוויה כמה מקצועיות ומסירות אני מאוהבת קשות. למושא ההערצה החדשה שלי מירי לב הדולה שלי שבגללה אני שוקלת לקרוא לילד מירי אני אוהבת אותך את הביטחון והרוגע והנשמה והנתינה את המתנה הכי טובה לאישה בהריון. לאמא שלי אהבת חיי שבלעדיה אני לא נושמת. לבעלי אהובי שהיה הכי הכי מקסים ונעים והביא לי קרטיב דובדבן בפתיחה 6, אני אוהבת אותך . ולאחד והיחיד לשם יתברך שאין עוד מלבדו . בריאות ונחת שמחה ורק בשורות טובות לכולם אמן".