העיתונאי האשים, נהג הטנק הגיב בזעם: "גיבורי המקלדת בטוויטר יודעים הכול"

עיתונאי "כאן חדשות" דיווח בחשבון הטוויטר שלו על צוות טנק מרכבה סימן 4 שהתנגש בגדר המכשול מול רצועת עזה. נהג הטנק הגיב בזעם: "ערב טוב, כאן הנהג. מצוין בעיניי שאתם מגיבים מבלי חצי מושג באירוע שעדיין מתוחקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/22 11:57 י באייר התשפב

העיתונאי האשים, נהג הטנק הגיב בזעם: "גיבורי המקלדת בטוויטר יודעים הכול"
ארכיון, צילום: Moshe Shai/Flash90

 

עד לפני מספר שנים כתבים ועיתונאים פרסמו ידיעות באמצעי התקשורת המסורתיים דוגמת טלויזיה, רדיו, עיתונים ואתרי החדשות באינטרנט. בשנים האחרונות לכל עיתונאי שמכבד את עצמו יש חשבון פעיל ברשתות החברתיות בו הוא מעלה את תכניו הרבים, אך מנגד חשוף לביקורת מהגולשים.

כך עשה אתמול (ג') איתי בלומנטל, הכתב הצבאי של "כאן חדשות". בלומנטל, צייץ על טנק שהסתבך במכשול גדר הגבול ברצועת עזה, אלא שהוא לא ציפה לתגובתו של נהג הטנק.

בלומנטל כתב: "צוות טנק מרכבה סימן 4 התנגש עם הטנק בגדר המכשול מול רצועת עזה באזור החטיבה הדרומית. כתוצאה מהפגיעה הגדר נקרעה והטנק ניזוק בצורה קשה כתוצאה מהסתבכות של הגדר והטלטלית בזחל הטנק".

הציוץ פרס כנפיים ולאחר שעה נהג הטנק, אורי פלד, הגיב בכעס: "ערב טוב, כאן הנהג. מצוין בעיניי שאתם מגיבים מבלי חצי מושג באירוע שעדיין מתוחקר, אבל העיקר שגיבורי המקלדת בטוויטר יודעים הכול. הטנק בסדר גמור (לקח 10 דקות לתקן את הנזק) והגדר כבר בתהליך החלפה שיקח לא הרבה זמן כנראה. אירוע גרוע שלא היה צריך לקרות אבל כבר מטופל ואפשר לקחת בפרופורציה".

צפו בתיעוד הסתבכות הטנק:

תגובת דובר צה"ל לבלומנטל: "במהלך פעילות שגרתית מוקדם יותר היום, טנק סטה ממסלולו ופגע בגדר ׳שעון חול׳ שבנויה לאורך רצועת עזה. אין נפגעים. האירוע יתוחקר לעומק ויופקו הלקחים הרלוונטים".