הצצה אחרי שזרקו עליו כיסא: אמיר חצרוני מגיע לפריים טיים

פרופסור אמיר חצרוני חווה רגע לא נעים השבוע באשדוד כאשר זרקו עליו כיסא, היום הוא מקבל "פיצוי" קטן עם הופעת אורח בפרק הסיום של הסדרה ארץ נהדרת

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/22 17:45 ד באייר התשפב

אחרי שזרקו עליו כיסא: אמיר חצרוני מגיע לפריים טיים
אמיר חצרוני, צילום: CC BY-SA 4.0, Arielinson, ויקיפדיה

מדינה שלמה צפתה בווידאו המזעזע בו נראה נער צעיר משליך כיסא על פרופסור אמיר חצרוני במרכז אשדוד, אחרי שחצרוני נרגע והפצע בראשו הגליד, הוא מקבל פיצוי קטן עם הופעה נדירה בתכנית ארץ נהדרת שתעלה היום (ה') את פרק הסיום.

מוקדם יותר השבוע הפרופסור לתקשורת אמיר חצרוני שמעורר לא פעם סערות בשל אמירות בעיתיות כלפי אוכלוסיות כאן בישראל. עלה לכותרות בעקבות כיסא שהושלך לעברו אתמול בשידור חי בערוץ "אונליין TV" באשדוד. הקטין שהשליך את הכיסא ברח על אופניים חשמליים והבוקר עצרה המשטרה חשוד בן 16. 

https://twitter.com/ariel_elharar_/status/1521167575283027969?s=20&t=U0Dz-uMAtZU9uc4walPf9w

חצרוני היה בהלם ודימם לאחר שהכיסא פגע בו בעוצמה רבה. בטרם פונה לקבלת טיפול בבית חולים, צעק הפרופסור: "כל החיים שלי, והדבר שהכי ישמח אותי זה לראות אתכם חוזרים למרוקו. זו דעתי ואגיד אותה כל חיי". אזרחית שטיפלה בחצרוני אמרה לו שהיא מזרחית והילד שזרק עליו כיסא לא מחונך. חצרוני הגיב: "הילדים הלא מחונכים תמיד מגיעים ממקום מאוד מסוים, ולא מצפון תל אביב. פה הם לא מחונכים, איזו הפתעה!". 

ממשטרת ישראל נמסר הבוקר: "אתמול בערב התקבל דיווח על תקיפה במרכז מסחרי באשדוד במהלך שידור חי. אחד המשתתפים נפצע ונזקק לטיפול רפואי. שוטרי תחנת אשדוד פתחו בחקירה במהלכה נעצר לפנות בוקר חשוד, תושב העיר בן 16, ונלקח לחקירה".