המנכ"ל הבא של הביטוח הלאומי: השותף של אמילי עמרוסי לתכנית הרדיו

שר הרווחה החליט למנות את הפרופסור ועורך הדין יובל אלבשן לתפקיד הבכיר, למרות שלשני המועמדים הנוספים ניסיון רב משלו. המלצתו של השר תעבור לוועדה למינוי בכירים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/22 09:12 א באייר התשפב

המנכ"ל הבא של הביטוח הלאומי: השותף של אמילי עמרוסי לתכנית הרדיו
צילום: Nati Shohat/Flash90

מנכ"ל חדש למוסד לביטוח הלאומי. שר הרווחה מאיר כהן ביקש היום (ראשון) למנות את פרופסור יובל אלבשן למנכ"ל הבא של הביטוח הלאומי. המלצתו של השר תעבור לוועדה למינוי בכירים, ועדת גילאור. לצד אלבשן, עמדו שני מועמדים נוספים לתפקיד בעלי ניסיון רב משלו - יעל מבורך וראובן קפלן. השניים טרם קיבלו הודעה על כך שלא נבחרו.

יובל אלבשן הוא סופר ועורך דין קהילתי. בשנת 2015 התמנה אלבשן לפרופסור חבר מקצועי בתחום המשפטים, המיועד למי שאינם בעלי תואר דוקטור ושהישגיהם בתחומם המקצועי הקנו להם מוניטין ייחודי. ביולי 2016 החל אלבשן לכהן בתפקיד הדקאן של הפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו, בתפקיד זה שימש עד 2020.

בנוסף לעיסוקו המשפטי, החל משנת 2015 ובמשך שנתיים הגיש אלבשן תכנית רדיו שבועית ברשת ב' בשם "שניים בשתיים", תחילה יחד עם השרה לשעבר לימור לבנת ולאחר מכן עם העיתונאית אמילי עמרוסי. בהמשך, ממאי 2017 מגישים השניים את התכנית השבועית "היינו כאן" בכאן כאן ב'. במהלך התקופה הוחלף של התכנית "אמילי והפרופסור", והיא משדרים בימי שישי. מעת לעת מפרסם אלבשן טורים בעיתון גלובס.

פרופסור יובל אלבשן

פרופסור יובל אלבשן צילום: Yossi Zamir/Flash 90

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן