קורע לב מאיה וורטהיימר משתפת באינסטגרם: "פחדתי שהיום הזה יגיע"

השחקנית ואושיית האינסטגרם מאיה ורטהיימר מספרת בווידוי חשוף באינסטגרם על ליל הסדר המורכב שעבר עליה בצל פטירת אביה, "אני אוהבת את חג פסח, השנה פחדתי שהיום הזה יגיע אני מחכה לך שתבוא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/22 21:46 טו בניסן התשפב

מאיה וורטהיימר משתפת באינסטגרם: "פחדתי שהיום הזה יגיע"
מאיה ורטהיימר סופדת לאביה, צילום: Flash90

גם בבית משפחת וורטהיימר ציינו אמש את ליל הסדר בחברת בני המשפחה, אבל השנה, בהרכב חסר בעקבות פטירת אב המשפחה איתן ורטהיימר שנפטר בתחילת החודש. ביתו מאיה שמוכרת כשחקנית ואושיית אינסטגרם שיתפה באומץ על החג המורכב.

מאיה ורטהיימר: "פחדתי שהיום הזה יגיע"

מאיה כתבה באינסטגרם: "פחדתי שהיום הזה יגיע. איך אני אוהבת את חג פסח ריח של התרגשות באוויר כולם מתחבקים ברחוב, מחייכים שולחים הודעות מברכים מתלבשים בבגדים חגיגיים מנקים מתרגשים כולם יחד קונים מתנות חג ומכינים את המתכון הכי מנצח שיגנוב את ההצגה. אבא שלי אוכל גפילטע ללא קשר כבר עכשיו בזמן ארוחת הצהריים בזמן שאימוש עובדת על הקניידלך. מחביא את האפיקומן ושותה מהכוס של אליהו".

השחקנית הוסיפה וספדה: "והשנה אני מחכה לך שתבוא. תספר לנו שהכל היה בדיחה לא מצחיקה וחסרת רגישות ושאתה לא הולך לוותר באמת באמת על הכנת המצה ברייט המפורסמת שלך שהיא בעצם ממש רגילה אבל זרמנו איתך".

"חלאס עם הפוסטים המדכאים"

לסיום העבירה מסר לעוקבים הרבים באינסטגרם: "עכשיו תכלס די חלאס עם הפוסטים המדכאים. הפוסט הזה הוא בשביל כל אלו שמתבאסים מהדברים הרגילים כמו פקקים, המנה האגדית שלכם לא יצאה טוב או הילדים שלכם לבושים לבן ועכשיו התלכלכו דקה לפני שיצאתם מהמיץ פטל-וכמה באלגן הם עושים בדקה. אז עזבו את הכל קחו נשימה עמוקה ותתרכזו במה שחשוב . באהובים שלכם, בביחד שלכם, בבריאות שלכם ובזה שאתם מסוגלים לענות לאנשים עם חיוך אמיתי ״חג שמח״ כי גם זה כנראה לא מובן מאליו".