בביצה מגיבים לפיגוע בתל-אביב "החלטתי להפסיק להיות נחמדה ולחייך"

הפיגוע הרצחני בתל-אביב סגר לשעות רבות את העיר ללא הפסקה ועצר הופעות, הצגות ועוד. אמנים רבים התייחסו בלייב לאירוע ועדכנו את הקהל במתרחש ואחרים שיתפו ברשתות החברתיות "אין עוד כוח לשאת את הכאב הזה"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 10/04/22 10:44 ט בניסן התשפב

בביצה מגיבים לפיגוע בתל-אביב "החלטתי להפסיק להיות נחמדה ולחייך"
יובל דיין, צילום: שי פרנקו

שלושה ימים חלפו מאז פיגוע הירי בתל- אביב בו נרצחו שלושה בני אדם, שהמשיך את גל הטרור הנוכחי שגבה את חייהם של 14 בני אדם. כזכור, בתום שעות ארוכות של חיפושים נתפס המחבל ראאד חאזם, בן 28 מג'נין.

השעות הרבות בהם חיפשו כל כוחות הביטחון את המחבל אילצו את תושבי תל אביב לבישאר בבתיהם, ולכן רבים נלכדו בהופעות, בתיאטרון או באירועים אחרים. עידן רייכל הפסיק את הופעתו באמצע ושר את ההמנון לזכר ההרוגים, גם הזמרים ישי ריבו ונתן גושן שהופיעו בירושלים עצרו את ההו]פעה לאמירת תהילים.

"אין עוד כוח לשאת את הכאב הזה"

מי שכתבה על החוויה היא הזמרת יובל דיין שהופיעה ביום חמישי בתל אביב: "אתמול בסמוך לשעה 21:00 שמעתי על הפיגוע שהתרחש כמה מאות מטרים ממני.
בדיוק סיימתי להתאפר לקראת הופעה בהאנגר 11. אירוח אצל דיויד ברוזה הענק יחד עם יוני רכטר. לא ניתן לטרור לנצח".

"ההפכות שאנחנו אוכלים פעם אחרי פעם כמדינה"

"החלטתי להפסיק להיות נחמדה ולחייך (שרק נחייך אמן..) להכל ולכולם.
להשתמש גם בחוסן ובעוצמות שה׳ נתן לי.
וקלטתי את הפיגוע הזה מוציא מאיזון את כל המערכת שלנו, את ההפכות שאנחנו אוכלים פעם אחרי פעם כמדינה".

גם הזמרת שירי מימון התייחסה לפיגוע וכתבה "לחיות ככה זה עינוי, התעללות. סליחה על הפסימיות אבל שום סיסמאות לא יעזרו. שום דבר לא ישתנה. אין עוד כוח לשאת את הכאב הזה".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן