10 דברים שלא ידעתם על גיתית פישר: מדריכת תותחנים ודייט עם חובב מדפסות

הקומיקאית המוכרת פרצה לתודעה הציבורית עם הדמות המוגזמת "תותית" של "זאת וזאתי" לצד אושרית סרוסי, ומאז לא מפסיקה להצחיק. מה כוח העל שהייתה רוצה לעצמה ואיפה עבדה לפני הפריצה הגדולה?

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 07/04/22 15:03 ו בניסן התשפב

10 דברים שלא ידעתם על גיתית פישר: מדריכת תותחנים ודייט עם חובב מדפסות
גיתית פישר ואושרית סרוסי, "ממושטרות" , צילום: HOT

1. לא שותה קפה

גיתית החליטה לעשות הפסקה מקפה ולהמיר אותו בתה. סיפרו לה שתה זה מרגיע ומבחינתה מדובר בדרישה מוגזמת מכוס מים חמים וחליטה. היא עצמה עדיין לא מרגישה את האפקט המדובר אבל עדיין לא מאבדת תקווה. 

2. אוהבת להתלבש כמו ראפר

מתה על סטים בשילוב צבעים וחיות. ממש לא נהיה מופתעים אם נראה אותה לובשת חולצה מנומרת ומכנסיים תואמים. גיתית בעלת קולקציה של חליפות טרנינג מרשימות שלא יביישו את טובי הראפרים בעולם. לבחורה יש אומץ ללא ספק. 

3. כוח על: לא להזדקן

אמנם גיתית מאמינה שהאופי גובר על היופי ואפילו הפלטפוס המוגזם שלה כבר לא מפריע לה אך משהו אחד לא בא לה בטוב, להזדקן. אם היה לה כוח על היא הייתה רוצה להישאר איך שהיא עכשיו, לנצח. 

4. מכורה לקניית שטויות שלא צריכים

לגהץ חולצות זה פחות כיף, אבל לגהץ את האשראי זו חוויה עילאית. גיתית פישר קונה חפצים לבית ושטויות שאף אחד לא צריך אבל אותה הם משמחים. אז אם מישהו נתקע בלי אהיל או פח מעוצב תוכלו אולי לבקש ממנה. 

5. עבדה בנתב"ג לפני הפריצה הגדולה

גיתית עבדה שנים בביטחון בנתב"ג לפני הפריצה שלה עם הדמות תותית. היא למדה משחק בבית צבי ושנים ניסתה להיכנס לתחום הבידור בכל דרך אפשרית. כשהיא נושקת לגיל שלושים, מתוסכלת מהעבודה בנתב"ג היא החליטה פשוט להעלות סרטון ליוטיוב, מה שבין לילה הפך לסנסציה וסוף סוף נסללה דרכה לעולם הבידור. 

6. יצא לדייט עם חובב מדפסות

לגיתית היו דייטים גרועים ומעניינים, אבל השיא היה כשמישהו במשך שעה הסביר לה על מדפסות! אגב, היא נפרדה מחבר שלה בתקופת הקורונה ומבקשת מכולם למצוא לה מישהו. אם יש לכם רעיון אולי תזכו בשליש.

7. רצתה לשרת בקרבי

גיתית שירתה בתור מדריכת תותחנים שהייתה נחשבת ליחידת התנדבות. יש לה המון סיפורים מצחיקים מהתקופה והיא אפילו קיבלה השראה מהם לסצנות בסדרה בה היא כותבת ומופיעה.

8. מגיעה להופעות שלה רכובה על קורקינט חשמלי

למה? כי זה מגניב. היא אוהבת את הרוח, הרוגע ואת התחושה שהיא אישה מהעתיד.

9. הייתה חנונית

למרות הדמויות המצחיקות והאישיות הפרועה שאנחנו מכירים על המסך, גיתית הייתה ילדה ותלמידה טובה בבית הספר. היא לא קיבלה עונשים ולא סולקה משום טיול שנתי. במקסימום נזפו בה, אבל על מי מאיתנו לא?

10. פרצו לביתה של גיתית פישר

פישר הייתה לבד בבית, ערה במיטה כשהיא החלה לשמוע קולות מהחלון. הפורץ נכנס ושבר את המנורה מעליה והיא בתגובת אינסטינקט שחררה צעקה והבריחה אותו. הכלבים שלה לא נבחו ולו נביחה אחת לאורך כל האירוע, מה שגורם לה לפקפק ביעילות שלהם.