לאחר שנשמר במשך חודשים - הסוד נחשף: סרט עלילתי על עומר אדם

סרט עלילתי על חייו של הזמר המצליח עתיד לצאת בתקופה הקרובה. ההכנות לסרט החלו לפני מספר חודשים והצליחו להישמר בסוד עד הערב

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/22 22:11 ה בניסן התשפב

לאחר שנשמר במשך חודשים - הסוד נחשף: סרט עלילתי על עומר אדם
אדם. בקרוב הסרט, צילום: David Cohen/Flash90

ב"ישראל היום" פורסם הערב (ד') כי בימים אלה יש מי שעמל על סרט עלילתי חדש. הסרט הלא רגיל יציג במרכזו את הזמר עומר אדם ואת שיריו. על פי הפרסום מדובר בתסריט ישולבו להיטיו מכל שנות הקריירה. לאורך השנים סירב הזמר המצליח לכמה הצעות מן הסוג הזה אולם הדבר צפוי להשתנות בקרוב. העבודה על הסרט החלה לפני מספר חודשים.

בחודשים האחרונים עורר אדם סערה עם השיר "קאקדילה" שגרר ביקורת ציבורית והוחרם בתאגיד השידור הציבורי, כחלק מהסערה ויכוח מתוקשר בין שרת התחבורה מרב מיכאלי לזמר האהוב לאחר שכתבה בחשבון הפייסבוק שלה, "רוצה להאמין שעומר אדם הוא לא אדם מרושע", הזמר הגיב לשרה ותקף את הפוסט שכתבה.

"גברת מיכאלי היקרה", כתב אדם, "קודם כל כבוד שאת מתייחסת לשיר ברצינות כזו, אני ומשפחתי מגיעים ממוצא קווקזי ולעולם לא הייתה כוונה לפגוע באף אדם. השיר נכתב על ידי הכותבים בהומור עצמי ובוצע כך על ידי גם".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן