"קול המוסר": זאת התחנה הבאה של אתי כרייף

אחרי הריאיון ב"עובדה", ההשתתפות בתכניות טלוויזיה והשקות, והקמפיין לרשת חנויות רהיטים, השופטת לשעבר מגיעה לעוד תחנה מקצועית כשהחל מהחודש הבא תנחה תכנית רדיו ברדיוס 100FM. "כבוד וגאווה גדולה עבורי", אמרה כרייף

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 05/04/22 16:07 ד בניסן התשפב

"קול המוסר": זאת התחנה הבאה של אתי כרייף
אתי כרייף, תכנית חדשה, צילום: רמי זרנגר

עדיין בכותרות: השופטת לשעבר אתי כרייף, מגיעה לתחנה המקצועית הבאה שלה, כשהיום (ג') נודע כי היא תחל להגיש תכנית רדיו בשם "אלוהי המוסר על פי כרייף" - תוכנית אקטואליה יומית שתעסוק באירועים הבולטים שעל סדר היום הציבורי.

התכנית תעסוק במגוון תחומים מנקודת מבטה של כרייף, ומנקודת המבט של המאזינים שיעלו לשוחח איתה. התוכנית תיארך שעתיים, תעלה לאוויר ב-1 במאי, ותשודר בימים ראשון עד שלישי בשעה 19:00 ברדיוס 100FM.

כרייף עלתה לאחרונה לכותרות בריאיון לעמרי אסנהיים בתכנית "עובדה", בה הציגה את הצד שלה בפרשת אפי נווה המכונה "מין תמורת מינוי". מאז הפכה השופטת לשעבר לפאנליסטית בתכנית טלוויזיה ואף לפרזנטורית של רשת חנויות רהיטים.

אתי כרייף מסרה עם ההכרזה על תכניתה החדשה: "כבוד וגאווה גדולה עבורי להצטרף למשפחת רדיוס 100FM. תמיד מעניין לשמוע ולהשמיע את כל האמת ורק את האמת גם כשזה לא פוליטיקלי קורקט, ולהגשים כל יעד וחלום בזכות ולא בחסד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן