דורון ביינהורן נבחר לנהל את העיתון מקור ראשון

מי שהיה חלק מצוות היועצים של השר נפתלי בנט נבחר להחליף את מוריה שלום בניהול העיתון הסרוג. "יחד עם הצוות המעולה נמשיך לייצר עיתון איכותי ולשקוד על המשך השבחתו והעמקת השפעתו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/04/22 14:21 ד בניסן התשפב

דורון ביינהורן נבחר לנהל את העיתון מקור ראשון
דורון ביינהורן, צילום: ללא

לפני חודשיים נבחרה מוריה שלום לתפקיד מנהלת לשכת הפרסום הממשלתית הבאה, והיום (ג') התברר כי דורון ביינהורן הוא זה שיחליף אותה בניהול העיתון "מקור ראשון". לפני ארבע שנים עזב ביינהורן את הפרסום והצטרף לצוות היועצים של השר דאז נפתלי בנט. 

ביינהורן נשוי + 5, תושב ראש צורים בגוש עציון, ניהל בשנים האחרונות את משרד הפרסום בראש סרוג מקבוצת בולטון פוטנציאל ואת מחלקת הדיגיטל של הקבוצה. על המינוי מסר ביינהורן, "אני שמח להצטרף למשפחת מקור ראשון, יחד עם הצוות המעולה נמשיך לייצר עיתון איכותי ולשקוד על המשך השבחתו והעמקת השפעתו. בד בבד נפעל גם לשכלול הזרוע הדיגיטלית של העיתון, כדי להביא את איכותו וייחודיותו לציבור רחב ככל האפשר".

מוריה שלום, מינוי חדש

מחליף את מוריה שלום צילום: אריק סולטן

העיתונאי שמעון ריקלין פרסם בתגובה: "מנהל חדש למקור ראשון. דורון ביינהורן האיש של בנט. כלומר מקור ראשון בנטון באופן רשמי. במקביל. משפטו של נתניהו בחשד לסיקור תקשורתי הטייה או המצאה אחרת שאיני זוכר בתיק 4000 ממשיך".