המשפיעניות ממשיכות בשגרת האירועים: "איזה ניגודיות יש בין החדשות לבין הסטורי שלי"

נועה ירון דיין ושירה ברלב עמרם תכננו אירועים היום, אך בעקבות המצב הביטחוני הן חשבו שהדבר לא שייך. בסופו של דבר החליטו כי הטרור לא ינצח: "דווקא עכשיו יותר מתמיד אנחנו נפגשות לרקוד"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 31/03/22 16:20 כח באדר ב'

המשפיעניות ממשיכות בשגרת האירועים: "איזה ניגודיות יש בין החדשות לבין הסטורי שלי"
נועה ירון דיין, צילום: Miriam Alster/FLASH90

בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלה הודיעה נועה ירון-דיין כי מסיבת הריקודים שנקבעה להערב תתקיים כמתוכנן: "מצד אחד, ימים לא פשוטים עוברים על עם ישראל והלב לא ממהר לחגוג ולשמוח.
מצד שני, זאת בדיוק המטרה של הטרור. לשבש לנו את החיים, לקלקל לנו את השמחה, ולגרור אותנו לפחד, לחץ, וחרדה בארץ שלנו".

אנשים רבים לא יודעים כיצד להתמודד עם המצב המורכב בו נמצאת מדינת ישראל שבוע האחרון, האם לבטל אירועים על מנת להזדהות עם נפגעי הטרור או דווקא להמשיך כרגיל בחיים כדי לא לתת לטרור את הניצחון בלהרוס למדינה שלמה את השגרה.

/>
רבים בוחרים באפשרות השנייה, של להמשיך בחיים כרגיל עם ראש למעלה, כמו שהחליטה נועה ירון "דווקא עכשיו יותר מתמיד אנחנו נפגשות לרקוד, להרבות בשמחה, ולהמתיק את הדינים. אנחנו נקדיש את תחילת הערב לקריאת תהילים לעילוי נשמת הנרצחים השבוע, וכל הערב יהיה מוקדש לזכרם ולהצלחת וגאולת עם ישראל. אחרי הכל ראש חודש ניסן ווזה הזמן לגאולה".

גם אושיית האינסטגרם שירה ברלב- עמרם מקיימת היום את היריד "בחצר של שירה ורינה" אליו התכוננה שבועות רבים כמתוכנן, וכך היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "אני לא מפסיקה לבכות ולא מפסיקה לחשוב איזה ניגודיות יש בין החדשות לבין הסטורי שלי היום. רגשות מעורבים שמתערבבים בי כל הזמן. מסתבר שגם ההחלטה להמשיך בחיים כי מגיע לנו היא לא פשוטה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן