מרגש ענהאל שמואלי מספרת באינסטגרם על התאונה הקשה: "חשבתי שסיימתי פה"

חייה של ענהאל שמואלי ניצלו בתאונה קשה שעברה, והאושיה הסרוגה בחרה לשתף את עוקביה באינסגטגרם במסר מרגש מבית החולים: "חשבתי שסיימתי פה אבל לאלוקים יש תכניות אחרות, מתגעגעת לבנות שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/22 14:27 כח באדר ב'

ענהאל שמואלי מספרת באינסטגרם על התאונה הקשה: "חשבתי שסיימתי פה"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

האושיה הסרוגה ענהאל שמואלי עברה השבוע ביום שלישי תאונה קשה וחייה ניצלו בנס בזמן שרכבה נהרס כליל. ענהאל פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים והיום (ה') היא שולחת מסר מחזק ומרגש לעוקבים הדואגים באינסטגרם.

אחרי התאונה ענהאל שמואלי משתפת באינסטגרם: "חשבתי שסיימתי פה"

מתוך מיטתה בבית החולים כתבה שמואלי: "מתגעגעת לבנות שלי ומחכה לחזור אליהן, אתם מציפים אותי באור ובטוב. חשבתי שסיימתי פה אבל לאלוקים יש תוכניות אחרות בשבילי, הרופאים אומרים שהיה לי נס, עוד אשתף. אם כתבתי לא ברור, תסלחו לי על זה". 

"מודה אני לפניך ולך"

שמואלי הוסיפה וציטטה מהשיר המרגש של הזמר מאיר אריאל ז"ל, "מודה אני לפניך ולך על כל החסד והאמת והטובה והרעה והטובה שעשית עמדי ועם ביתי ועם קרובי וידידי ועם בני עמי ועם ארצי, ועם כל העולם והאדם אשר בראת".

נזכיר כי לצד קריירת אינסטגרם מצליחה, בתחילת החודש פרסמה שמואלי ל-68,000 העוקבים שלה באינסטרגם, כי היא מוציאה לאור ספר ביכורים: "זהו, זה קורה! הספר הראשון שלי יוצא. אם הייתם אומרים לי שהפצע הכי גדול שלי יהפוך לשליחות שלי לא הייתי מאמינה".