קובי אוז בירך את נפתלי בנט: "מתנפלים עלי כאילו פגשתי את נסראללה"

הזמר המוערך בירך את ראש הממשלה לרגל יום הולדתו ה-50 וספג ביקורת נוקבת מימין. "זה קלקול גדול בממלכתיות שאני מברך את ראש ממשלת ישראל ליום הולדתו ומתנפלים עלי כך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/22 08:29 כד באדר ב'

קובי אוז בירך את נפתלי בנט: "מתנפלים עלי כאילו פגשתי את נסראללה"
אוז בביקור אצל בנט, צילום: צילום מסך

ביום שישי האחרון היוצר והזמר קובי אוז בירך את ראש הממשלה נפתלי בנט לרגל יום הולדתו ה-50 במספר. "לראש הממשלה, בן 50! בהצלחה לכל מעשיך הטובים", כתב לו בחשבון הפייסבוק. אוז ערך ביקר מצולם במשרד ראש הממשלה בירושלים, ומאז הוא מקבל תגובות שליליות ביותר.

 "זה קלקול גדול בממלכתיות שאני מברך את ראש ממשלת ישראל ליום הולדתו ומתנפלים עלי כאילו פגשתי את נסראללה", כתב אוז בחשבון הטוויטר שלו. "עם כל הכבוד למחלוקות הפוליטיות - הממשלה הזאת והקודמות חלקו המון שרים ונקודות דמיון - וכל ראשי הממשלה לדורותיהם עשו כמיטב יכולתם לטובת האומה. אז תרגיעו ותנו לכבד את המנהיגים כראוי".

"קובי האיש בחר בצד המקטב והגזעני. חבל שאתה נותן לזה יד. בושה", כתב הגולש שי. גיא כתב: "הבנאדם זה סיוט של כול עם ישראל נוכל ורמאי". 

אילן כתב גם כן: "איך? איך אפשר לאחל ולברך נוכל ושקרן שהשתמש בניבזות באמירות פוליטיות ועשה בדיוק הפוך ??? גדול הנוכלים הפוליטיים שהיה מאז קום המדינה !!! ראש ממששת המנדטים הגנובים".