חנוך דאום על הפיגוע: "עולם הפוך ראיתי"

בתגובה לפיגוע הערב כותב חנוך דאום על המשטרה: "איזו אכזריות, לדקור שוב ושוב אדם גם כשהוא מוטל על הקרקע, רק כי הוא יהודי. ובזמן זה האזרח שירה במחבל המתועב הזה צריך להתחנן כדי שלא יקחו לו את האקדח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 23:14 יט באדר ב'

חנוך דאום על הפיגוע: "עולם הפוך ראיתי"
צילום: פלאש 90

בתגובה לפיגוע הערב ופרסום שמות הנרצחים, כותב חנוך דאום על הרב משה קריביצקי: "הרב משה קריביצקי הי"ד, נרצח בדם קר היום בבאר שבע. היה חבר בקהילת חב"ד בעיר באר שבע וניהל את בית התמחוי בשכונה, בו סעדו מידי יום קשישים רבים ונזקקים. איש חסד. הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים מתוקים, אותם לא יזכה לראות גדלים. איזה כאב."
דאום מוסיף עוד ומתייחס לפרסום הסרטון של הרצח וממליץ למי שלא ראה, שלא יראה : "לצערי ראיתי את סרטון הרצח. לא ארד לפרטים ואני לא ממליץ לכם לצפות בו, רק אומר שזה בלתי נתפס, איזו אכזריות, לדקור שוב ושוב אדם גם כשהוא מוטל על הקרקע, רק כי הוא יהודי. ובזמן זה האזרח שירה במחבל המתועב הזה צריך להתחנן כדי שלא יקחו לו את האקדח. עולם הפוך ראיתי. ערב קשה, מתסכל ועצוב"

https://www.facebook.com/HanochDaum/posts/538647624297541

כזכור, הערב (ג) פורסמו שמותיהם של 3 מנרצחי הפיגוע בבאר שבע. המחבל שהמגיע לתחנת דלק בדרך חברון בבאר שבע עם רכב, דקר למוות אישה ולאחר מכן המשיך למרכז קניות באיזור, ירד מהרכב ודקר אזרחים נוספים. ובהמשך דורס רוכב אופניים. האזרח שניטרל את המחבל נמצא עדין בתחנת המשטרה בדרישה כי הנשק שהוחרם ממנו, יוחזר לו עוד הערב.