אלו הזוכים בחידון התנ"ך הארצי שייצגו את ישראל בעולמי

חידון התנ"ך הארצי התקיים בנתניה וזכו בו ארבעה תלמידים נרגשים שיזכו לייצג את ישראל בחידון העולמי. הזוכים הם רחל אליחי מלכה, שוהם קוצר, דביר חיים מרצבך ושלמה ידידיה ויזל סנקרי

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 19:20 יט באדר ב'

אלו הזוכים בחידון התנ"ך הארצי שייצגו את ישראל בעולמי
חידון הציונות והמורשת, צילום: רויטל טודרס

מי יוכתר למנצח? היום (ג') התקיים חידון התנ"ך הארצי לנוער ונבחרו בו ארבעה עולים לחידון העולמי שיתקיים ביום העצמאות הקרוב, ה-74 למדינת ישראל. החידון התקיים בהיכל התרבות בעיר נתניה במעמד סגן שרת החינוך ח"כ מאיר יצחק הלוי, מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר וראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר.

מבתי הספר הממלכתיים עלו רחל אליחי מלכה מביה"ס בנימין רוטמן אשל הנשיא מרחבים ושוהם קוצר מביה"ס מקיף ג' אשדוד. מבתי הספר הממלכתיים דתיים עלו דביר חיים מרצבך מביה"ס ישיבת אמית צפת ושלמה ידידיה ויזל סנקרי מישיבת בני עקיבא קריית הרצוג בבני ברק.

צילום: ישראל פתיחה

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט בירך את סנקרי: "אנו גאים בידידיה, התנ"ך הוא ספר היסוד של העם היהודי והבסיס לקיומנו. בשם הרשת כולה אני מאחל לו הצלחה גם בחידון העולמי"

ראש ישיבת בני עקיבא קריית הרצוג בבני ברק הרב משה צבי וקסלר ברך גם הוא את סנקרי: "ידידיה הוא תלמיד שקדן בכל דבר שהוא בוחר ללמוד. הוא גאווה גדולה לישיבה וכל בית הישיבה מאחל לו בהצלחה גם בחידון ביום העצמאות".