אין יותר מועדונים: הזמר הדתל"ש והזמרת החוזרת בתשובה בזוגיות מפתיעה

הזמרים הצעירים עדן חסון ואודיה אזולאי בקשר זוגי חדש ומרגש. "אין יותר מועדונים" כתב חסון לפני כשלוש שנים, ואנחנו מאחלים לו שיזכה להקים בית נאמן בישראל בעתו ובזמנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/22 17:23 י באדר ב'

אין יותר מועדונים: הזמר הדתל"ש והזמרת החוזרת בתשובה בזוגיות מפתיעה
עדן חסון, צילום: רן יחזקאל

קשרים זוגיים בין מפורסמים הן דבר די רגיל, אך קשר זוגי בין מי שגדל בבית דתי וכבר אינו כזה, לחוזרת בתשובה, הוא דבר לא רגיל בכלל. הזמר והיוצר עדן חסון והזמרת והיוצרת אודיה אזולאי נמצאים בימים אלה בקשר זוגי חדש ומרגש, כך פרסם היום (א') גיא פינס.

חסון בן ה-27 הוא זוכה פרס אקו"ם לשנת 2018 - "שיר השנה" על סינגל הבכורה שלו "שמישהו יעצור אותי" מתוך אלבום הבכורה הנושא את אותו השם. אחד מהשירים באותו אלבום בכורה יצא שנה מאוחר יותר, "אין יותר מועדונים". 

אודיה אזולאי (או בשם הבמה שלה אודיה) בת ה-21 זכתה להצלחה גדולה בשנת 2020 בעקבות צאת הסינגל "אור" ששהה במצעד הרשמי של גלגלצ שבועות רבים ובשיאו דורג במקום השישי, ביוטיוב צבר השיר למעלה מארבעה מיליון צפיות. בנוסף, השיר כבש את המקום הראשון במצעד הוויראלי של ספוטיפיי בישראל, והיה בצמרת מצעד אפל מיוזיק.

בראיון לאתר "פרוגי" בינואר 2020 סיפרה אודיה: "מאז החזרה בתשובה אני כותבת על נושאים קצת יותר עמוקים. על היהדות, הנפש, על בורא עולם".