מבית הנשיא למועצה מקומית אפרת: הראל טובי מונה למנכ"ל

הראל טובי ששימש כמנכ"ל בית הנשיא תחת הנשיא הקודם ראובן ריבלין נבחר לשמש כמנכ"ל מועצת אפרת. ראש המועצה רביבי כתב: "מאחל בשם כולנו הצלחה להראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/22 14:40 ז באדר ב'

מבית הנשיא למועצה מקומית אפרת: הראל טובי מונה למנכ"ל
הראל טובי, צילום: Hadas Parush/Flash90

מינוי חדש במועצה המקומית אפרת: עודד רביבי, ראש המועצה, בישר בפוסט לתושבים על מינוי של הראל טובי למנכ"ל. רביב כתב: "שמחים לבשר על הצטרפותו של הראל טובי למועצה המקומית אפרת".

טובי יחליף את יהודה שווייגר וימונה למנכ"ל המועצה. רביבי כתב כי לאחר בחינה של פניות רבות החליטה הוועדה לקבל ולאשר את מינוי של טובי, שעד לאחרונה שימש מנכ"ל בית הנשיא תחת ראובן ריבלין וזמן קצר תחת נשיאותו של יצחק הרצוג.

"יהיה ביכולתו לנהל את הרשות באופן מיטבי"

בתפקידו טובי הוביל רפורמות ארגוניות, הביא להגברת השקיפות, פיקח על ביצוע הליכי בינוי, ייעל את מערך השירות לפניות הציבור, יזם פרויקטים חברתיים לחיזוק אוכלוסיות מוחלשות, ניהל מערכים בינלאומיים וקשרים עם כלל משרדי הממשלה. גם בהיותו ראש לשכת יו"ר הכנסת התמודד עם אתגרים ניהוליים ומורכבים בכנסת ובטקסים הרשמיים.

הוועדה כתבה בהחלטתה כי היא "התרשמה מכישוריו יכולותיו וניסיונו הניהולי וסבורה כי יהיה ביכולתו לנהל את הרשות באופן מיטבי תוך מינופה של אפרת בדרך הטובה ביותר", והוסיפה כי "יש להוסיף את התועלת המרובה של היכרותיו וקשריו עם משרדי הממשלה השונים ויכולתו ונסיונו לקדם מולם אינטרסים וצרכים של הרשות".

"מאחל בשם כולנו הצלחה להראל, אני מאמין שבחירתו להתמודד על התפקיד כמנכ"ל אפרת היא תעודת כבוד למועצה ומלמדת כיצד מי שפעלו מבחוץ ועמדו בתפקידי מפתח מתרשמים מהיישוב, התנהלותו וגם על מידת האמון בו וביכולתו להתפתח עוד כבירת גוש עציון", סיכם רביבי.