בשעה טובה האלמן של אסתר הורגן התארס: "שמחה ועצב מופיעים בערבוביה"

תושבת טל מנשה שנרצחה בזמן שיצאה לריצה הותירה אחריה בעל וששה ילדים, שזוכים כעת לבשורות טובות, "אני מאמין באמונה שלמה שאשתי האהובה אסתר הי"ד שלחה אליי את דלית כדי שנבנה יחד אחת מחורבות ירושלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/22 22:54 כה באדר א'

האלמן של אסתר הורגן התארס: "שמחה ועצב מופיעים בערבוביה"
אסתר הורגן ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

מעל שנה חלפה מאז נרצחה אסתר הורגן ז"ל, תושבת טל מנשה בצפון השומרון, כאשר יצאה לריצה בשמורת הטבע יער ריחן בסמוך ליישוב. אסתר, אמנית ויועצת זוגית, הותירה אחריה את בעלה בנימין ואת ששת ילדיהם המשותפים. 

האלמן שיתף הערב (שבת) בבשורות טובות, כאשר סיפר על אירוסיו לדלית חבר. בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו כתב, "שמחה ועצב מופיעים בערבוביה, אך תמיד תמיד יד השמחה על העליונה. אני שמח לשתף כאן עם כל אוהביי וחבריי בהתרגשות הגדולה על הנישואים הקרובים שלי עם דלית חבר היקרה לי מזהב ומפז רב. אני מאמין באמונה שלמה שאשתי האהובה אסתר הי"ד שלחה אליי את דלית כדי שנבנה יחד אחת מחורבות ירושלים". 

החתונה הקרבה תערך בראש חודש אדר ב' בבית הכנסת ביישוב, והורגן הזמין את כל עם ישראל לאירוע המשמח. כזכור, בנימין, המחזיק באזרחות צרפתית, פעל להפסקת המימון הצרפתי ברשות הפלשתינית, "הכספים הללו משמשים את הרשות הפלסטינית גם לשלם לאחר מעשה למחבלים וגם להסתה ולאלימות. הדברים האלה גרמו למעשה באופן ישיר לפיגוע שבו נרצחה אשתי".