לא צריכה כלום: נסרין קדרי התארסה אחרי שלושה חודשי זוגיות

הזמרת נסרין ברכה קדרי התארסה עם בחיר ליבה רום שמיר לאחר שלושה חודשי זוגיות. ארוסה מתעסק ברכבי יוקרה ומשאיות והוא שלף טבעת בביתם שבהרצליה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/22 08:46 כ באדר א'

לא צריכה כלום: נסרין קדרי התארסה אחרי שלושה חודשי זוגיות
נסרין קדרי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

תגידו מזל טוב: נסרין ברכה קדרי התארסה. קדרי, זוכת העונה השניה של ריאליטי המוזיקה "אייל גולן קורא לך", התארסה עם רום שמיר, בן 24 המתעסק ברכבי יוקרה ומשאיות, לאחר כמה חודשי זוגיות. בין בני הזוג יש פער גילים של 11 שנים שכן נסרין בת 35. ההצעה התקיימה בביתם שבהרצליה.

נסרין מספרת על הליך הגיור

בראיון לאפרת וכטל במגזין מאקו, סיפרה לאחרונה נסרין ברכה קדרי על הליך הגיור, ומסבירה את הסיבה בגינה התגיירה, לאחר שעלו טענות כלפיה שהתגיירה כדי להתחבב על הקהל בישראל. בראיון אומרת קדרי שמדובר בסיפור שאנשים בנו בשביל עצמם, וכי היא לא התגיירה בשביל בן זוג או מכל סיבה אחרת, אלא התגיירה מתוך אמונה חזקה מאוד כמו כן העידה על עצמה שהיא מאוד קרובה לקדוש ברוך הוא

בהמשך הראיון מספרת קדרי כיצד התחיל הליך הגיור שלה, ומספרת שקודם כל החלה להתפלל בעברית, פתחה ספרי קודש וגילתה עולם עוצמתי, והרגישה צורך להרכיב את  הפאזל שהיה חסר לה, "עשיתי את זה באמונה שלמה. הקידוש והנרות, זה משהו שהוא רוחני ונותן לי נשימה, כל בוקר אני קמה ומודה לקדוש ברוך הוא שפתח לי את העיניים".

בחרתי בשם ברכה כדי שתבוא ברכה עלינו וכל עם ישראל

קדרי, שמגיעה ממשפחה ערבית מוסלמית מחיפה, נשאלה גם על היחס שהיא מקבלת מאביה הביולוגי לאחר שהתגיירה, הזמרת ענתה כי היחס אליה מצוין, והגיור לא פוגע באביה או במשפחתה, והם אכן תומכים, אוהבים ומחזקים אותה בדרכה החדשה. בהמשך סיפרה קדרי מדוע בחרה דווקא בשם 'ברכה' וענתה כי בחרה בשם הזה כי זו ברכה - "ברכה שתבוא עלינו, על כולנו, על עם ישראל, שיהיו לנו רק בריאות ושפע, שתהיה לי ברכה בצעד הגדול שעשיתי".