תם הטקס? | גם אליו זה הגיע: ערד ניר נדבק בקורונה

לאחר יונית לוי ודני קושמרו, גם ערד ניר, פרשן החוץ של חברת החדשות, נמצא חיובי לנגיף הקורונה: "אחרי הארזים הגיע תורם של אזובי הקיר. אעדכן על תסמינים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/22 23:34 יא באדר א'

תם הטקס? | גם אליו זה הגיע: ערד ניר נדבק בקורונה
ערד ניר, צילום: Miriam Alster/Flash90

מאז תחילת שנת 2022, זאת אומרת, פחות מחודש וחצי, מעל לשני מיליון ישראלים נדבקו בקורונה, ובסך הכול, מאז פרוץ המגפה בישראל נדבקו כמעט שלושה מיליון וחצי בני אדם. היום (ש') הצטרף אל המיליונים עורך חדשות החוץ של "חברת החדשות", ערד ניר. "אחרי הארזים הגיע תורם של אזובי הקיר. בבואי לעבודה עשיתי בדיקה. הופיעו שני פסים. אעדכן על תסמינים", כתב בחשבון הטוויטר שלו. 

 

ערד ניר מרבה לבקר את ממשלת ישראל בצורת ניהול המאבק בקורונה, והדבר נכון גם לתקופת ממשלת נתניהו. שלא במפתיע, ביטול מתווה הבידודים במערכת החינוך קיבל את בירכתו: "החלטה נכונה. מתווה מורכב מעט אך עדיף על השארת ילדים בריאים בבית. בהמשך יש לבטל הבדיקות. כבוד לדרג הפוליטי שמצליח לשקול ולא נכנע לתבהלנים", כתב ב-26 בינואר. עוד הוא כתב בטרם אישור המתווה: "אין משמעות לבידודים. אין משמעות לבדיקות. הניחו לילדים. בטלו את הבידודים".

מספר ימים קודם לכן, ב-23 בינואר, כתב: "בריאים ומצוננים נופלים חיוביים. גם דורשי אשפוז מקלים עד קשים. רופאים נשארים בבית כי בידוד. מצוקה בבתי החולים. בכל ענפי המשק.  די לתו הירוק. די לבדיקות. די לבידודים. הקונספציה כשלה. תם הטקס".

נזכיר כי בתחילת החודש נדבקה בקורונה יונית לוי מגישת המהדורה המרכזית של "חדשות 12". לוי כתבה בציניות: "לא מאמינה שנדבקתי לפני דני קושמרו". שבוע לאחר מכן, גם קושמרו נדבק.