התערוכה שתגלה מהי פילוסופיית העיצוב מאחורי נטפליקס

ענקית הסטרימינג נטפליקס שיתוף פעולה עם מוזיאון העיצוב בלונדון: במוזיאון תוקם תערוכה מיוחדת שתציג את המסע העיצובי של נטפליקס, מהקמתה לפני 25 שנה ועד ימינו

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 01/02/22 13:09 ל בשבט התשפב

התערוכה שתגלה מהי פילוסופיית העיצוב מאחורי נטפליקס
התערוכה של נטפליקס, צילום: נטפליקס

על שמה של חברת נטפליקס רשומה מהפכת הצפייה בסרטים וסדרות: בתוך מספר שנים הפכה החברה לענקית סטרימינג עם מקסימום חוויית צפייה. לרגל 25 שנים לחברה, נטפליקס מודיעה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מוזיאון העיצוב בלונדון.

במוזיאון תוצג תערוכה שתציג המסע העיצובי של החברה – מהקמתה לפני 25 שנה ועד ימינו. התערוכה תספק מבט קרוב, מנקודת המבט של המשתמשים, לרגעי מפתח בהתפתחות נטפליקס עם השנים, עם הסבר ומידע על פילוסופיית העיצוב שמאחורי הפלטפורמה.

נטפליקס

נטפליקס צילום: shutterstock

עבור נטפליקס, העיצוב הינו חלק מרכזי בחוויית השירות ודרך לחיבור המשתמשים ברחבי העולם, עוד מימיה הראשונים כחברה למסירת DVD, ועד לפלטפורמה הנמצאת כמעט בכל בית ונייד. התערוכה תפתח בלונדון בקיץ הקרוב כחלק מחגיגות השנה העשירית לכניסתה של נטפליקס למדינה.

נטפליקס הוא השירות המוביל בעולם לבידור באמצעות האינטרנט, עם 204 מיליון מנויים בתשלום ביותר מ-190 מדינות. המנויים נהנים מסדרות טלוויזיה, מכותרים תיעודיים ומסרטים במגוון רחב של ז'אנרים ושפות.