"ביראה גדולה ובעצב": אמילי עמרוסי עלתה להר הבית

העיתונאית עלתה למקום המקדש יחד עם אנשי ארגון "בידינו - למען הר הבית", לאחר עשור של היעדרות. במהלך עלייתה בירכה "שהחיינו", ואמרה בהתרגשות: "אפשר לראות פה את בית מקדש עליון ולהתרגש ולהתחבר לשפע"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 11/01/22 13:16 ט בשבט התשפב

"ביראה גדולה ובעצב": אמילי עמרוסי עלתה להר הבית
עמרוסי בהר הבית, צילום: ארגון בידינו

לאחר כעשור של היעדרות. אמילי עמרוסי, סופרת ילדים, מגישת רדיו ועיתונאית מוכרת, עלתה הבוקר (ג') להר הבית יחד עם אנשי ארגון "בידינו - למען הר הבית". עמרוסי התלוותה לעיתונאי ואיש הר הבית ארנון סגל, חבר הוועד המנהל של "בידינו" אשר הדריך אותה ברחבי הר הבית והסביר על המצב בהר בימים אלה, לצד מדריך הארגון הרב צבי טל ופעילת הארגון שרה ניסני, אשר ארגנה את עלייתה.

במהלך עלייתה בירכה עמרוסי בדמעות ואמרה "שהחיינו" וכן אמרה כי "אני נמצאת פה ביראה גדולה ולצד זה בעצב. אפשר לראות פה מצד אחד את בית מקדש עליון ולהתרגש ולהתחבר לשפע ומצד שני לראות את בני הדודים שלנו שלא מכבדים את המקום".

ארנון סגל מסביר

ארנון סגל מסביר צילום: בידינו - למען הר הבית

עם סיום עלייתה קיבלה עמרוסי שי מהארגון שכלל מפת הדרכה של הר הבית, כובע וחולצה של הארגון. נציין כי עלייתה להר היא חלק ממיזם העלאת אישים מוכרים ומפורסמים מהחברה הישראלית להר הבית, כדי לחשוף את ההר בפניהם ולהפיץ את העלייה בקרב רבים.

תום ניסני מנכ"ל הארגון אמר: "אמילי עמרוסי היא ידידה ותיקה שלנו שתמכה וסייעה לנו רבות בעבר, ואנו שמחים שהיא אחת הסנוניות הראשונות לעליות שאנו מארגנים עם מפורסמים מהחברה הישראלית. אני מברך את אמילי ומצפה לראותה עוד הרבה פעמים בהר בעתיד".

עמרוסי עם פעילת הארגון, שרה ניסני

עמרוסי עם פעילת הארגון, שרה ניסני צילום: בידינו - למען הר הבית