רמי קליינשטיין משתף: מילוא הולך לגן דתי והוא מאושר

הזמר והיוצר המוערך רמי קלינשטיין שיתף בחשבון הפייסבוק כי בנו, מילוא, מאושר בגן הדתי אליו הוא הולך וכי הם מברכים על הגננת בכל יום. "מה שחשוב הוא מי הבן אדם, ולא במה הוא מאמין. הלכנו על זה, ומאז מילוא הולך כל יום לגן - והוא מאושר!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/21 18:48 יד בטבת התשפב

רמי קליינשטיין משתף: מילוא הולך לגן דתי והוא מאושר
צילום: יחצ רמי קלינשטיין

בפוסט שפרסם אתמול (ו') בפייסבוק הזמר והיוצר רמי קלינשטיין, הוא שיתף בחוויה שלו מבנו מילוא, הלומד בגן דתי. הוא כתב: "‏הנה מילוא, הקטן שלי עם סיגל הגננת שלו. לפני שמילוא עבר לגן עירייה, אמא אחת (חילונית, דרך אגב) סיפרה לאלכס ולי שיש גן ממלכתי-דתי מול הבית שלנו, שיש בו גננת בשם סיגל - ושהיא מדהימה! היו הורים שאמרו 'גן דתי? בחיים לא', אבל אלכס אמרה לי שזה בכלל לא משנה".

"מה שחשוב הוא מי הבן אדם, ולא במה הוא מאמין. הלכנו על זה, ומאז מילוא הולך כל יום לגן - והוא מאושר! לא תאמינו - אבל הוא לומד על גלילאו גליליי, על ניוטון וגם על הבבלים, הוא חובש כיפה בגן ומוריד אותה בבית, ויש לו חברים מהגן - דתיים וחילוניים. וסיגל? מברכים עלייה כל יום. מילוא לפעמים חוזר הביתה ורוצה להתקשר אליה ולספר לה מה הוא עושה, וכמה הוא אוהב אותה!", הוסיף קלינשטיין.

"רציתי לספר לכם את הסיפור הזה לפני השבת, כדי שתזכרו שאין משמעות לשום דבר - חוץ מהעובדה שיש מסביבנו אנשים טובים שמקיפים אותנו - לא משנה במה הם מאמינים, או במה הם לא מאמינים", חתם קלישנטיין.