בשעה טובה "חסד שלם": ישי ריבו חוגג עוד בשורה משמחת

הזמר המוכר והאהוב זכה הלילה לתואר נוסף, כאשר אשתו יעל ילדה את בתם הרביעית, הראשונה אחרי שלושה בנים. לאחרונה חשף בהופעה בקיסריה: "אשתי בהיריון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/21 08:55 יא בטבת התשפב

"חסד שלם": ישי ריבו חוגג עוד בשורה משמחת
ישי ריבו, צילום: Mendy Hechtman/FLASH90

בשורות טובות הגיעו הבוקר (ד') מסביבתו של הזמר ישי ריבו, כאשר נודע כי בת ראשונה אחרי שלושה בנים נולדה הלילה לו ולאשתו יעל, כך על פי דיווח של ערן סוויסה בישראל היום. בחודש ספטמבר האחרון, במהלך הופעה באמפי בקיסריה, חשף הזמר בפני הקהל: "אשתי בהיריון". לזוג ריבו יש שלושה בנים, בנוסף לתינוקת החדשה, והם מתגוררים בשכונת קריית משה שבירושלים. 

בפוסט נרגש שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו כתב ריבו, "לקראת סוף הלילה זכינו לחבוק לראשונה בת מתוקה ואהובה. תודה ליעל שלי, הגיבורה שלי שצלחה את הלידה הלא פשוטה הזאת במסירות. את השראה! תודה לצוות המסור של "שערי צדק", הרגשנו את המקצועיות ובעיקר את הלב החם והאכפתי, ותודה לכם על האהבה והברכות ועל החיבוק שאתם שולחים לנו מכל כיוון, שתזכו כולכם בקרוב לחבק שפע משלכם בכל תחום ועניין". 

לאחרונה זכה ריבו להישג מרשים נוסף, כאשר היה הישראלי הראשון שהופיע באולם ה-O2 arena בלונדון, מאולמות המופעים החשובים בעולם. על במת ה-O2 הופיעו בין השאר לאונרד כהן, הרולינג סטונז, פול מקרתני,  ברונו מארס, בילי אילייש, קולדפליי ורבים אחרים. מאז פתיחתו ב-2007 אירח האולם מאות קונצרטים של האמנים הגדולים ביותר ונבחר על ידי מגזין Pollstar להיכל ההופעות הטוב בעולם. הוא נחשב להיכל ההופעות העמוס ביותר בעולם. 

ריבו פרץ לחיינו עם השתתפותו בפרויקט של הזמר עידן רייכל, כאשר היה הזמר הדתי היחיד שלקח חלק באלבום "רבע לשש" עם השיר "אור כזה". בשנת 2014 יצא אלבומו הראשון, "תוכו רצוף אהבה", ובעקותיו יצא לסיבוב הופעות. האלבום הגיע למעמד אלבום זהב ויצא במהדורה חדשה בתוספת השיר "השבעתי אתכן בנות ירושלים".