שומרת שבת ונידה: טיילור מלכוב מתחזקת עם לירן דנינו | צפו

אושיית הרשת הצעירה חשפה בהתרגשות בתחילת העונה השלישית של "גולסטאריות", על תהליך ההתחזקות בו היא נמצאת מאז הכירה את בן זוגה הזמר: "התחלתי לשמור בזכותו, יותר בשבילו ואז נכנסתי לזה ומאוד מאוד אהבתי את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/21 13:52 א בטבת התשפב

שומרת שבת ונידה: טיילור מלכוב מתחזקת עם לירן דנינו | צפו
טיילור מלכוב , צילום: צילום מסך

השחקנית ואושיית הרשת הצעירה טיילור מלכוב, חשפה, כי מזה חמישה חודשים, מאז הכירה את בן זוגה הזמר לירן דנינו, היא שומרת שבת ונידה. את הדברים אמרה מלכוב בתחילת העונה השלישית של "גולסטאריות" שעלתה לשידור ב-29 בנובמבר האחרון. 

לאחר שקידשה לבנות, סיפרה טיילור בהתרגשות רבה: "אני שומרת שבת חמישה חודשים מאז שהכרתי את לירן. התחלתי לשמור בזכותו, יותר בשבילו ואז נכנסתי לזה ומאוד מאוד אהבתי את זה. כאילו אלוהים הביא לי את לירן מלמעלה ב'בום' אחר. בפעם הראשונה שהכרנו כל מה שדיברנו עליו זה קבלה ודת, ארבעים דקות באמצע מועדון. הכי הזוי בעולם".

"אנחנו גם שומרים שבת, הוא מניח כל יום תפילין, אנחנו שומרים נידה ואני עושה מקווה וזה אחד הדברים הכי טהורים שבחרתי להכניס לחיים שלי - ואני מודה לו על זה בכל רגע". בהמשך אמרה בדמעות: "זה אחד הדברים הכי מדהימים שקיבלתי בחיים, שבת ולירן - זה בא ביחד. הוא הכניס אותי לדבר הזה, פתאום אתה מבין כמה הערכים הכי פשוטים בעול זה כל מה שאתה צריך לחיים ולזוגיות כדי להיות מאושר".  

ה"גולסטאריות" של HOT, חזרה למסך בעונה שלישית. רוסלנה רודינה, מאיה בוסקילה, אורטל עמר, טיילור מלכוב, שמחה גואטה, תקוה גדעון, ליטל סמדג׳ה, מירב בן ארי, ליהיא גרינר, נעמי הורוביץ׳, סילבי ז׳אן ותמי יחזקאל מככבות, ועל הנבחרות ינצחו צמד המאמנים שייע פייגנבוים ורז זהבי.

"הופעות בשבת? לא יקרה"

כבר לפני מספר חודשים, בראיון לחדשות 13 שנערך סיפרה טיילור על התקרבותה לדת, והבהירה: "אני לא באה כאיזה מובילת דת או גורו דת. נטו באתי וחשפתי כששאלו אותי מה אני עושה בדת, ואמרתי שומרת שבת ושומרת נידה". 

"הופעות בשבת? לא יקרה", הכריזה מלכוב והוסיפה: "לראות שיש לי הופעה בשישי ב-22:00 או בשבת ב-17:00 - זה לא כיף. במיוחד שזה לא כסף מבורך בשבת. היום אני יכולה לומר חד משמעית שאני לא אופיע בשישי - שבת".