"חשבתי שהסיפור נגמר": שולי רנד פותח את הלב ומספר על הזוגיות עם צופית גרנט

מה קרה על הגג בירושלים, איך הכיר את צופית גרנט, כמה זמן לקח לו להתמסר אליה ומה היא ענתה כשהזהיר אותה מהחבילה שהוא מביא איתו ("שטויות במיץ, אני פה"). שולי רנד פותח הכל בראיון לידיעות אחרונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/21 09:26 כט בכסלו התשפב

"חשבתי שהסיפור נגמר": שולי רנד פותח את הלב ומספר על הזוגיות עם צופית גרנט
שולי רנד, צילום: צילום מסך, רשת 13

החתונה המלכותית של הזמר שולי רנד ואשת הטלוויזיה צופית גרנט לא מפסיקה לרגש. פחות מחודש חלף מאז האירוע שתועד בתמונות מעוררות השראה, וכעת רנד פותח את הלב בריאיון חשוף בידיעות אחרונות.

הוא מספר על התקופה בבית עם מיכל, אשתו לשעבר, ועל התקופה הקשה אותה עבר שם. מה שהחזיק אותו הייתה האמונה בייסורים: "אפילו הייתה לי גאווה על זה שאני מסוגל לעמוד בכאלה ייסורים, ומי כמוני מסוגל לבטל את עצמו ככה". לדבריו, ברגע בו הפסיק להאמין בייסורים הללו, משהו נשבר אצלו: "לא ראיתי מולי שום אפשרות לחיות. אני ויתרתי על החיים".

"היה יום שבו טיפסתי לאיטי לגג של בניין בירושלים, הסתכלתי למטה והשתעשעתי במחשבה הזאת", הוא משתף בפתיחות. אלא שמעבר לפינה חיכתה לו צופית גרנט. "זה באמת קשר נשמתי שכל היופי בו שהוא מעבר להסבר. זאת הרגשה מאוד חזקה של בית". "אמרתי לה שאני לעולם לא הייתי מפיל על אישה את הערימה שאני מביא איתי. היא ענתה, 'שטויות במיץ, אני פה'".

הם נפגשו במקרה אצל אבי מזרחי, מומחה לטיפול קבוצתי. "ההיכרות הראשונית שלי ושל צופית הייתה לפני 30 שנה בקאמרי. היא הייתה שחקנית צעירה בהצגה ואני הייתי שחקן מסתורי, אניגמטי. בדיעבד, צופית מספרת שהיא הייתה מאוהבת בי. אבל היא לא אמרה לי מילה. אני לא ידעתי".

"עברו בדיוק שלוש דקות עד שנתתי בה אמון מוחלט. היא גרמה לי לראות את היופי שבי. אנחנו דומים בהתבוננות כלפי העולם וגם בחולשות שלנו. בדרך כלל אומרים שזוגיות בנויה על ניגודים. פה זה בנוי על המון משותף". דבר שדווקא מבדיל בין גרנט לרנד הוא הדת: "בפעם הראשונה שפגשתי את הבת שלה אמרתי לה דבר ראשון שאין לי שום כוונה להחזיר את אמא שלך בתשובה".

על המאבק להינשא לגרנט, לצד הנישואין למיכל, הוא מתאר כמוצא אחרון. "בבית הדין הסבירו שלטובתי עדיף גט, אני מסכים עם זה. אני הייתי מעדיף להיות גרוש". זה שבית הדין נענה לתביעתי, זה לא היה טכני מבחינתי, זו הייתה חוויה רגשית מאוד חזקה. זו הפעם הראשונה שבה אמרו לי, 'כן, זכית בתביעתך, אנחנו מאמינים לך'. כל הזמן יורדות לי אבנים מהלב. יש אצלי תחושת שחרור מאוד גדולה. הרגשתי שמחה ענקית, כי רציתי לצאת לחופשי", מסכם רנד את הראיון.