שולי רנד מספר על ההתאהבות בצופית גרנט: "היא גרמה לי לראות את היופי שבי"

הזמר שחזר בתשובה חושף בראיון על ההקלה שחש עם האישור המיוחד של בית הדין להתחתן, כיצד פגש שוב את צופית ומה היא הרגישה כלפיו לפני עשורים רבים, "הרגשה מאוד חזקה של בית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/21 10:43 כז בכסלו התשפב

שולי רנד מספר על ההתאהבות בצופית גרנט: "היא גרמה לי לראות את היופי שבי"
צילום: באדיבות רשת 13

החתונה המלכותית של הזמר שולי רנד ואשת הטלוויזיה צופית גרנט לא מפסיקה לרגש. פחות מחודש חלף מאז האירוע שתועד בתמונות מעוררות השראה, ואחרי שצופית סיכמה את האירוע לקהל עוקביה ברשת, הגיע תורו של החתן. 

בראיון שהעניק למוסף "שבעה ימים" שיתפרסם בסוף השבוע בגיליון של ידיעות אחרונות, מספר רנד על הפעם הראשונה שהכירו בתאטרון הקאמרי לפני 30 שנה, ועל הקשר הסודי שנמשך כמעט שנתיים. לאחר שאשתו הראשונה, מיכל, סירבה לקבל גט, בית הדין הרבני אישר לו להתחתן במסגרת חתימות של מאה רבנים. 

"אבן ירדה לי מהלב", הוא חושף, "הרגשתי שמחה מאוד גדולה. כי רציתי, מה שנקרא, לצאת לחופשי. ידעתי לאורך כל הדרך שהיא לא תיתן לי גט. היא גם אמרה לי, 'אני לא אתן לך גט עד זיבולא בתרייתא'. בארמית, זה עד העפר האחרון שיזרקו על הקבר. בית הדין קיבל את תביעתי לגט בצורה מאוד מאוד מאוד ברורה ונחרצת. הצד השני סירב לקבל את הגט".

"צופית מספרת שהיא הייתה מאוהבת בי, אבל היא לא אמרה לי מילה. לא ידעתי", הוא אומר על ההיכרות המוקדמת ביניהם שנערכה לפני עשורים. הם נפגשו שוב במסגרת קבוצת תמיכה, "לקח בדיוק שלוש דקות כדי שאני אתן בה אמון מוחלט, ידעתי ששום דבר רע היא לא תעשה לי. קודם כל אמון. אמון. בעיקר היא גרמה לי לראות את היופי שבי". על ההתאהבות ביניהם הוא מספר כי "זה קרה מהר מאוד, והיה ברור מהר מאוד שזה לא משחק ילדים, שזה משהו לכל החיים. הרגשה מאוד חזקה של בית, של נתינה, של קרבה מאוד מאוד גדולה". 

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן