"זה הרגע המאושר בחיי": שולי רנד וגל גדות בסרטון הנצחה מרגש

זמרים, שחקנים וידוענים השתתפו בפרויקט הנצחה לזכרו של ליאור שי, שהלך לעולמו בגיל צעיר. כדי לתעד את מורשתו, הם הצטלמו עם המילים, "זה היום המאושר בחיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/21 14:40 כו בכסלו התשפב

"זה הרגע המאושר בחיי": שולי רנד וגל גדות בסרטון הנצחה מרגש
צילום: צילומסך

בגיל שלוש וחצי איבד ליאור שי את הוריו בפיגוע טרור במטוס, והוא גדל אצל דודתו. אולם, כל זה לא מנע ממנו לשמור על שמחת החיים. לאחר שירות צבאי בדובדבן, התחתן בגיל 30 עם אשתו ליאת, ובמהלך השנים השניים חזרו בתשובה והקימו בית עם עשרה ילדים. 

בגיל 50, התגלה בראשו גידול סרטני אלים, וגם בתקופה קשה זו הוא בחר להישאר שמח ואופטימי, וכאשר נשאל לשלומו, השיב כמו תמיד, "זה הרגע המאושר בחיי". משפחתו וחבריו ביקשו להפיץ את משנתו: "תחיו את חייכם כאילו אין עוד רגע מלבד הרגע הזה". זמרים, שחקנים וידוענים רבים השתתפו בפרויקט, וכל אחד מהם שלח תיעוד קצר של עצמו בהבטחה נרגשת: "זה הרגע המאושר בחיי". מבין המשתתפים הרבים ניתן למצוא את עדן הראל, אהוד בנאי, גל גדות, אמיר דדון, מיכל אנסקי, חנן בן ארי, בר רפאלי, יהודה לוי, עלמה זק, נתן גושן, צבי יחזקאלי, ארקדי דוכין ואפילו הזוג הטרי צופית גרנט ושולי רנד. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן