מזל טוב: עמליה דואק ובן זוגה בבשורה משמחת

בפוסט באינסטגרם: כתבת הכלכלה והצרכנות של "חברת החדשות" עמליה דואק הודיעה על הריון ראשון כאשר העלתה תמונה עם בעלה, משה גליקסמן, תחת הכותרת "מתרחבים". מזל טוב לזוג המאושר

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/21 11:40 כה בכסלו התשפב

מזל טוב: עמליה דואק ובן זוגה בבשורה משמחת
עמליה דואק, צילום: ויקיפדיה, Eyalbenyaish cc-by-sa

עמליה דואק מבשרת לעולם שמשפחתה בדרך להתרחב. דואק העלתה פוסט ובו תמונה עם בן זוגה משה גליקסמן, בה נראים השניים מחוייכים במיוחד וגליקסמן אוחז בבטנה של דואק שכתבה לצד התמונה "מתרחבים". הפוסט הפך לוויראלי והקולגות פירגנו.

לפני כחודשיים שיתפה דואק בעובדה מפתיעה: קריאה שבועית בפרשת השבוע. היא כתבה: "באופן הכי לא מחייב, התחלתי לקרוא את פרשת השבוע הראשונה, ואז המשכתי לעוד אחת, זה הפך אצלי לטקס קבוע כל שבת בבוקר. מפה לשם, עברה שנה, ואתמול הגיעה הפרשה האחרונה. לראשונה בחיי סיימתי לקרוא את התורה מהתחלה ועד הסוף".

לסיום היא כתבה: "האמת, בעיקר הביך אותי לגלות כמה מעט לימדו אותי וכמה מעט מתוך המעט הזה באמת זכרתי. בשבת הקרובה מתחילים שוב מבראשית". לפני כשנה, אמרה דואק כי היא לא מגדירה את עצמה כחילונית. "אמנם לא שמרנו שבת בבית, אבל מבחינתי משפחתי היא דתית. כי עשינו קידוש, צמנו בכיום כיפור וגם איננו אוכלים חמץ בפסח". עוד הוסיפה ואמרה: "אני אולי גרה בתל אביב אבל אינני יכולה להגדיר את עצמי כחילונית".