אמילי עמרוסי מחפשת את הנהג שעזר לסבתא שלה

סיפור לא שיגרתי העלתה לחשבון הפייסבוק שלה העיתונאית וסופרת הילדים. עמרוסי תיארה את החוויה הקשה של סבתא שלה בת ה-86, אתי: "נהג האוטובוס שם גז והסתלק! השאיר קשישה בשול החשוך, ונסע משם" | ומה היה בסוף הסיפור?

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/11/21 23:07 יד בכסלו התשפב

אמילי עמרוסי מחפשת את הנהג שעזר לסבתא שלה
אמילי וסבתא אתי, צילום: אמילי עמרוסי

העיתונאית וסופרת הילדים אמילי עמרוסי פרסמה פוסט בדף הפייסבוק שלה, עם סיפור על עוגמת נפש שנגרמה לסבתא שלה אתי בת ה-86, ואדיבות ואכפתיות מצד שני. עמרוסי כתבה כי היא מחפשת את הנהג שעזר לסבתה, ומנגד, לא אהבה כלל את התנהגות הנהג אחר שהשאיר אותה לבדה בכביש סואן.

"סבתא שלי, האישה המתוקה בעולם, מכחישת זיקנה, חטיף אנרגיה שלא מתעייפת לעולם, והאישה שממנה למדתי שטקט זה אוברייטד, ושלצפצוף על כל העולם יש סאונד של חליל צד".

עמרוסי תיארה את שחוותה סבתא אתי: "ביום שני שעבר 8/11 סבתא נסעה לחתונה של שכנים. היא עלתה על אוטובוס אגד מירושלים לבני ברק בשעת ערב שבה (כצפוי בימים אלו) היו פקקי ענק.
כשהפקק התארך, הנסיעה נמשכה ונמשכה, ובאיזו נקודה בכביש האוטובוס לא זז, היא שאלה את הנהג אם היא יכולה לרדת להתפנות. הנהג הסכים ופתח את הדלת".

"סבתוש ירדה ברגל קלה לאיזה מסתור קרוב לכביש (בכביש 1 או כביש 4), בת 86 שלא מזיז לה מהעולם. עשתה פיפי, וחזרה. בשניה הזאת הפקק נפתח, ונהג האוטובוס שם גז והסתלק! השאיר קשישה בשול החשוך, ונסע משם".

"אישה שהיא השראה הופכת לילדה קטנה, ומתחילה לבכות"

העיתונאית כתבה שסבתה נשארה על הכביש המהיר, בלי הטלפון שלה שנשאר בתיק שבאוטובוס ובלי מושג איפה היא, ובלי דרך הגיונית להתקדם. "חברה שלה, שהיתה על האוטובוס, צעקה על הנהג, ביקשה שיעצור, נוסעים אחרים ביקשו שיעצור, אבל הוא המשיך לנסוע. החברה גם התקשרה למשטרה, ששלחו ניידת לחפש סבתא אבודה".

"בינתיים סבתא הנטושה, שלא ידעה שהמשטרה בעקבותיה, נופפה לנהגים, ניסתה לתפוס טרמפים, לאותת לנהגי אוטובוס שיעצרו. איש לא עצר. בכביש מהיר, בחושך, בלי טלפון או ארנק, לבושה לחתונה, לא יודעת אם היא קרובה או רחוקה מהיעד, לא יודעת איפה היא בכלל, אישה שהיא השראה הופכת לילדה קטנה, ומתחילה לבכות".

"ואז עצר מישהו".

היה זה נהג אגד שהיה בין קווים. "ראה, עצר, העלה אותה בעדינות לאוטובוס, הרגיע אותה, לקח אותה כמו מונית ספיישל עד האולם שבו התקיימה החתונה, וידא שהיא נכנסת, ונסע להמשיך את המשמרת שלו. סבתא היתה כל כך נסערת שלא הספיקה לבקש את שמו".

אגד: "ההתנהלות של הנהג הראשון מזעזעת"

משפחתה על עמרוסי מחפשים את הנהג האדיב ורוצים להודות לו. "מחפשים נהג אגד שביום שני לפני שבוע העביר את סבתא שלנו משולי כביש 1 או כביש 4 לאולם חתונות בבני ברק. תייגו נהגי אגד, אולי הם שמעו מאחד הקולגות סיפור על אישה מתוקה מאוד".

לאחר בירור עם החברה של סבתא שהיתה על האוטובוס, היא ביקשה להבהיר שהנהג התקדם בתחילה לאט בתחושה שאין לו ברירה כי התנועה משתחררת ולא היה יכול לעמוד בשול לחכות לה, מהסיבה שלא היה איפה. אתי לא הבינה שהוא התקדם וחיפשה אותו באותה נקודה. הוא נסע אבל היה חביב, ובעצמו התקשר למשטרה לדווח שנשארה קשישה על הדרך. לדבריה, המשטרה נזפה בו בטלפון. 

מחברת "אגד" שעורכת בירור בעניין, נמסר: "ההתנהלות של הנהג הראשון מזעזעת ואינה הולמת את ערכי השירות והמחויבות לנוסע. אגד מגלה אפס סובלנות כלפי נהגים שאינם נוהגים כראוי בנוסעים. הנהב שעצר, אף הוא נהג באגד, גילה מידה רבה של חמלה ויש להצדיע לו על התנהגותו המופתית".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן