מחליפה את קרן מרציאנו: התפקיד החדש של דוריה למפל

מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 תתחיל לשדר את רצועת הבוקר של יום חמישי לצד העיתונאי אודי סגל בגלי צה"ל. "גאה לצרף את דוריה לשורותיה בעתיד הקרוב, ולחזק את שידוריה בקול נוסף, מקצועי ונשי"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 03/11/21 08:20 כח בחשון התשפב

מחליפה את קרן מרציאנו: התפקיד החדש של דוריה למפל
דוריה למפל, צילום: באדיבות תאגיד השידור הישראלי

העיתונאית דוריה למפל תצטרף בקרוב לשורות גלי צה"ל ותחל להגיש את רצועת 9:00-11:00, בימי ה', לצידו של העיתונאי אודי סגל. בכך למפל תחליף באופן סופי את העורכת הכלכלית של חברת החדשות, קרן מרציאנו, אשר הגישה את התוכנית בעבר במשך שנתיים וחצי. 

למפל, שבחודש יוני האחרון בישרה כי תעזוב את הגשת מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי, החלה את דרכה העיתונאית בשנת 2006 כעורכת חדשות, המשיכה לאתר וואלה ולחדשות 12, ובתפקידה האחרון הייתה כאמור מגישת המהדורה המרכזית, בתאגיד השידור הישראלי.

"כמי שאפילו לא הלכה למבדקים לגל"צ, נחמד ששני עשורים אחר כך יש אפשרות לסובב את הגלגל לאחור ועוד לעשות זאת לצדו של אודי סגל", מסרה העיתונאית, ומ"מ מפקדת גל"צ, גלית אלטשטיין, המשמשת גם כעורכת הראשית, בירכה: "גל"צ גאה לצרף את דוריה לשורותיה בעתיד הקרוב, ולחזק את שידוריה בקול נוסף, מקצועי ונשי. אין בליבי ספק שדוריה תעשיר את שידורי התחנה בעשייה מצוינת ותחזק את מקומה של גל"צ כתחנת שידור ציבורית מובילה". 

על תהליך הקליטה לתחנת הרדיו הצבאית סיפרה המגישה בהומור, "עשיתי כמה דברים בחיי, מילאתי כמה טפסים בחיי, אבל שום דבר לא הכין אותי לתהליך רישום ספק במשרד הביטחון".

בעבר דווח כי למפל בת ה-38 מיועדת להגיש את פורמט הדוקו הבריטי פלאנט צ׳יילד, אשר מאתגר ילדים להתמודד לבדם במשימות מורכבות יחסית, כמו למשל הגעה ללונדון איי בכוחות עצמם. המגישה הוותיקה שיתפה את הפוסט בטוויטר עם הבשורה וכתבה בהומור, "בקרוב תכירו את הטל מוסרי שבי". התכנית תקבל גרסה ישראלית בפורמט דומה שמותאם לקהל הישראלי.