בת הזוג של שרית חדד בשיתוף פעולה עם עומר אדם

להיט חדש לעומר אדם: תמר יהלומי בוגרת "כוכב נולד" ובת הזוג הטרייה של הזמרת שרית חדד, כתבה ועיבדה שיר חורף חדש אותו מבצע עומר אדם "חורף באוטו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/21 11:54 כה בחשון התשפב

בת הזוג של שרית חדד בשיתוף פעולה עם עומר אדם
צילום: דוד כהן, פלאש 90

תמר יהלומי עד לא מזמן זמרת ויוצרת דיי אלמונית בתעשיית הבידור בישראל, נחשפה לאחרונה כשהודיעה על הזוגיות שלה עם הזמרת שרית חדד. היוצרת הוציאה היום (א') עם הזמר עומר אדם שיר חורף חדש בשם "חורף באוטו". יהלומי הגיע לראשונה לתעשיית המוזיקה בישראל כשהחלה להתמודד בכוכב נולד בגיל 16 וחצי. כשהגיעה לחצי הגמר עמדה הזמרת במרכז סערה תקשורתית בעקבות הטיות של הצבעות לטובתה בהמשך התוודה אביה על המעשה ויהלומי נאלצה לפרוש בשלב חצי הגמר.


(השיר החדש של עומר אדם ותמר יהלומי).

כזכור תמר יהלומי היא בת הזוג של שרית חדד.  חדד הודיעה על הזוגיות עם אישה בחשבון האינסטגרם שלה. "שיר חדש, כתוב ומבוצע מדם ליבי. הקליפ החדש מציג את האהבה מנקודת המבט שלי על העולם ועל העצמי" כתבה חדד על הקליפ בו היא מחזיקה ידיים עם אישה. 

חדד הוסיפה וכתבה: "היום כשהבנות שלי גדלות במהירות עם עיניים סקרניות, אני שמחה להציג להן את היכולת להיות מה שהן רק רוצות, וללמד אותן שהחופש, הזמן והבחירה מעל הכל. תודה על המשפחה שלי והמקום בו הקריירה והמשפחה התמזגו - זה רגע שלם בשבילי".