הבית החדש של לוסי איוב: איזו תוכנית היא צפויה להנחות?

המנחה הצעירה שפרסמה קטעי ספוקן וורד וצמחה בתאגיד פורשת כנפיים, והיא צפויה להנחות תוכנית ריאליטי בפריים טיים של הענקית קשת 12. בעבר הנחו את התוכנית גיא זוארץ וירדן הראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/21 09:13 כ בחשון התשפב

הבית החדש של לוסי איוב: איזו תוכנית היא צפויה להנחות?
לוסי איוב, צילום: שי בכר

מנחת הטלוויזיה לוסי איוב, המוכרת בזכות פעילותה הרבה בענף הדיגיטל של תאגיד השידור הציבורי וגם בזכות הנחייתה את תוכנית האירוויזיון שנערכה בישראל לפני שנתיים. הבוקר (ג') נחשף התפקיד החדש של איוב, ונראה כי היא צפויה להצטרף בקרוב לקשת ולהנחות את הפורמט הבינלאומי ״רוקדים עם כוכבים״. התכנית, בהפקת טדי הפקות, מלוהקת בימים אלה וצפויה לעלות לשידור בקשת 12 בשנה הקרובה.

על פי הדיווח, המנחה צפויה לעבור לערוץ המתחרה, קשת, ולהנחות את תוכנית הריאליטי האמנותית, "רוקדים עם כוכבים" שתשוב לעונה השמינית לאחר הפסקה של מספר שנים. אבי קושניר והילה נחשון היו המנחים הראשונים של התוכנית, שעוקבת אחרי מיומנות הריקוד של כמה זוגות, ואת העונה השביעית והאחרונה הנחו גיא זוארץ, המוכר בזכות הישרדות, והדוגמנית ירדן הראל. 

איוב בת ה-29 החלה את דרכה עם פרסום קטעי ספוקן וורד במופעי פואטרי סלאם. היא נישאה לבן זוגה, הזמר איתי בר, לפני שלושה חודשים. האירוע נערך בתל אביב בהשתתפות בני משפחה וחברים קרובים של השניים. הרקע השונה לא מנע מבני הזוג להתחתן: איוב נולדה בחיפה, לאב ערבי-נוצרי ולאם יהודייה שהתנצרה לפני נישואיה. סביה מצד אמה הם ניצולי שואה. בנוסף, איוב הוטבלה בכנסייה. ב"ישראל היום" פורסם, כי האירוע נערך באולם "אביגדור" בתל אביב וכי היתה זו חתונה הפוכה - תחילה ארוחת ערב ולאחר מכן חופה.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן