10 דברים שלא ידעתם על נפתלי בנט

איפה הוא הכי אוהב לעשות שופינג, מה הוא יכין לכם לארוחת שבת ואיפה גר לפני האקזיט המרשים? ראש הממשלה בנט ממבט מרענן וקצת שונה

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 25/10/21 10:01 יט בחשון התשפב

10 דברים שלא ידעתם על נפתלי בנט
ח"כ נפתלי בנט, צילום: לע"מ. עודד קרני

1. הוריו של בנט היו מ"ילדי הפרחים" של שנות השישים בסן פרנסיסקו. אם הייתם מספרים להם אז, שהם יהיו הוריו של ראש ממשלת ישראל, ועוד חובש הכיפה הראשון בתפקיד, כנראה לא היו מאמינים.

2. בנעוריו היו לבנט שני ספרים על המדף שהיוו לו השראה, "מכתבי יוני" ו"יומן" של מאיר הר ציון. כבר מאז חלם בנט להתגייס ולהיות לוחם בסיירת מטכ"ל.

3. לתקופה של כשנתיים במהלך שירותו החליט בנט להוריד את הכיפה ולחוות את העולם החילוני. בעקבות רצח רבין, בזמן שפיקד במגלן, החליט להחזיר את הכיפה.

ראש הממשלה בנט. הקלות משמעותיות לענף,

ראש הממשלה בנט. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

4. לפני האקזיט הגדול, אקזיט של 150 מיליון דולר למי ששאל, בנט שכר דירה קטנטנה בירושלים. בדירה החדרים פוצלו באמצעות דיקט והחלון בכלל היה בתיקרה, שידרוג לא רע היינו אומרים.

5. הספר של בנט, הוא בנט בעצמו. בהתחלה היה הולך לספר מקצועי, לאחר מכן אשתו לקחה על עצמה את התפקיד, אבל משכבר נגמר מה לספר ורק נצרך להפעיל את המכונה על אפס בנט כבר עושה את המלאכה בעצמו.

6. ראש הממשלה בנט לא אוהב קניות, מה שכן, הוא אוהב ספרים, והרבה. לכן כל פעם שנמצא בניו יורק מבלה שעות בחנות הספרים הגדולה " בארנס אנד נובל ". לשופינג שכזה תמיד יש לו כח.

7. את אשתו גילת הכיר בגבעת התחמושת כשהעביר הרצאה למען עידוד גיוס בקרב בני נוער. היא התחילה איתו, מש"קית החינוך החילוניה עם הדתי הביישן.

8. לראש הממשלה שלנו התמכרות גדולה לשוקולד לבן! כמובן זה שאשתו שפית קינוחים לא עוזר לסבב הדיאטות המוצלחות, והמוצלחות פחות שלו.

גילת בנט וראש הממשלה

ראש הממשלה ואישתו  צילום: אריאל זנדברג

9. אוהבים אננס? אם אי פעם, ממש במקרה, יצא לכם להתארח בבית משפחת בנט לשבת, תדעו שמנת השף שנפתלי יכין לכם כנראה תהיה עוף עם אננס משומר.

10. בנט לימד את עצמו גיטרה. אז מה אם הכישרון שלו מסתכם במספר שירים בודדים ולא מורכבים מדי, זה כל מה שצריך לערב סביב המדורה גם ככה.

ולבונוס, כי אנחנו יודעים שאתם נהנים לגלות עוד ועוד, בנט אלרגי לקיווי והוא מעריץ לא קטן של סלין דיון האגדתית.