דוברת חדשה למועצת יש"ע: "לטובת כלל ההתיישבות"

לאחר פרישתו של הדובר הקודם נבחרה דורית לתפקיד ותחל את עבודתה במועצת יש"ע ממש בקרוב. דוד אלחייני: "אני בטוח כי תסייע לכל פעילות הארגון לקידום ההתיישבות ביהודה שומרון ובקעת הירדן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/21 20:02 יא בחשון התשפב

דוברת חדשה למועצת יש"ע: "לטובת כלל ההתיישבות"
דורית שכטר אוסטרובסקי, צילום: אלישע חנקין, מועצת יש"ע

לאחר פרישתו של הדובר הקודם אלנתן זכריה לפני מספר שבועות, מועצת יש"ע פרסמה הערב (א') כי מי  שנבחרה להחליפו בתפקיד היא דורית שכטר אוסטרובסקי שתחל את עבודתה ביום רביעי הקרוב. במסגרת התפקיד, תנהל דורית את מערך התקשורת, הדוברות וההסברה של מועצת יש"ע.

שכטר אוסטרובסקי עבדה בארבע השנים האחרונות לצד השר לשעבר יואב גלנט בשלושה משרדי ממשלה שונים בתחומי התקשורת, ההסברה והדוברות. קודם לכן, כיהנה בתפקידי דוברות שונים ויש לה ניסיון רחב בעבודת הממשלה. דורית בת ה-28 היא תושבת בנימין, נשואה+1, בוגרת תואר ראשון בתקשורת ובמדעי המדינה ותואר שני בלימודי משפט. 

דויד אלחייני, יו"ר מועצת יש"ע ברך: "אני שמח על הצטרפותה של דורית לצוות המקצועי של מועצת יש"ע. התרשמתי מאוד מפעילותה הנמרצת עד עתה, ואני בטוח כי תסייע לכל פעילות הארגון לקידום ההתיישבות ביהודה שומרון ובקעת הירדן". 

יגאל דילמוני מנכ"ל מועצת יש"ע סיפר כי לאחר תהליך בדיקת מועמדים שונים נבחרה דורית לתפקיד: "כישרונה וכישורה בלטו לעין בתפקידה הקודמים, והיא מצטרפת לארגון על מנת לקדם את תחום התקשורת וההסברה לטובת כלל ההתיישבות. דורית מצטרפת לרשימת דוברי מועצת יש"ע שכיהנו כאן בעבר,  ואני מאחל לה הצלחה רבה".