הצנחן המזמר עם מי שר אביב כוכבי על הבמה? | צפו

הרמטכ"ל הגיע לאירוע סגור בהשתתפות הזמר ותועד בעודו שר על הבמה דואט מרגש לצלילי השיר של יהורם טהרלב, לאחרונה אף הפך כוכבי לסבא גאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/21 12:34 ו בחשון התשפב

עם מי שר אביב כוכבי על הבמה? | צפו
אביב כוכבי, צילום: פלאש 90

החייל מספר 1 של צה"ל תועד ברגע משעשע למדי, כאשר בשבוע שעבר עלה לשיר עם הזמר דודו טסה ועם התזמורת "ירושלים מזרח ומערב". כוכבי, שידוע באהבתו למוזיקה, השתתף באירוע סגור אליו הגיע בבגדים אזרחיים. 

הרמטכ"ל, שתועד לאחרונה בבגדים אזרחיים על טיסה לארצות הברית, עלה על הבמה ולצליל "היה לי חבר היה לי אח" של יורם טהרלב שר יחד עם דודו טסה. גם אלוף פיקוד דרום, האלוף אליעזר טולדנו, הצטרף לריטה במופע הצדעה לכוחות הביטחון ותושבי עוטף עזה באירוע במועצה האזורית חוף אשקלון. השניים ביצעו יחד את השיר "מחכה". 

https://twitter.com/kisis007/status/1446954086776164353

בשורה טובה נוספת אפשר לייחס לאיש הבכיר ביותר בצבא הישראלי, כאשר לאחרונה הפך כוכבי לסבא גאה. בתו עמית, ילדה את בתה הבכורה, ולכוכבי יש עוד שתי בנות נוספות. 

במהלך הטיסה, אשר בה תועד כוכבי בלבוש אזרחי, הקפטן בירך את הרמטכ"ל: "אנחנו שמחים ונרגשים לארח בטיסתנו הלילה את ראש המטה הכללי של צה"ל רב אלוף כוכבי. הרמטכ"ל טס לביקור ביטחוני משמעותי בארצות הברית. כבוד הרמטכ"ל, זו הזדמנות עבורנו לומר לך תודה על עשייתך הבלתי פוסקת למען ביטחון ישראל. אנחנו גאים לארח אותך בטיסתנו ומצדיעים לך. בשם חברת אל על, אנחנו מאחלים לך טיסה נעימה, נוחה ובטוחה."