רבה של גבעת שמואל הלך לעולמו: ברוך דיין האמת

רבה של העיר גבעת שמואל מזה 47 שנים הלך לעולמו והוא בן 85. ההלוויה תצא היום בשעה 14:30 מבית הכנסת ״אהבה ואחווה״ רחוב רמב״ם 34 גבעת שמואל | מתן כהנא: "תנחומי למשפחתו, תלמידיו, תושבי העיר ומוקיריו. 'מִן הַשָּׁמַיִם תְּנוּחָמוּ'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/21 13:19 כז בתשרי התשפב

רבה של גבעת שמואל הלך לעולמו: ברוך דיין האמת
ברוך דיין האמת, צילום: shutterstock

הרב אלעזר אלבז, רבה של העיר גבעת שמואל, נפטר הבוקר (א'). ההלוויה תצא היום בשעה 14:30 מבית הכנסת ״אהבה ואחווה״ רחוב רמב״ם 34 גבעת שמואל. בשעה 16:00 מביתו ברחוב מתתיהו 23 בני ברק לחלקת פוניבז׳, רחוב חזון איש בבני ברק.

הרב אלבז נולד בשנת 1936 באלג׳יר, עלה לארץ בשנת 1956, למד בישיבת כפר הרואה אצל הרב משה צבי נריה זצ"ל. בהמשך שימש כמורה חייל בישובים בצפון ולמד בישיבת מרכז הרב אצל הרב צבי יהודה הכהן קוק, לאחר נישואיו התחיל בפעילות עם נוער בגבעת שמואל ובשנת תשל״ה 1974 התמנה לרב העיר גבעת שמואל. 

ראש העיר יוסי ברודני, ספד: "קיבלתי בצער רב את הידיעה, כי הבוקר  הלך לעולמו הרה״ג הרב אלעזר אלבז זצ״ל, רבה הראשי של העיר גבעת שמואל משנת 1974. כיהן בתפקיד החשוב בענווה ובמאור פנים. רבים היו מבקשים להתייעץ עימו ולהתברך על ידיו. הרב אלבז היה איש מלא וגדוש בהכרת התורה, ההלכה ומכמניה. היה בעל חסד גדול, אהוב על הבריות ומקרבן לתורה".

השר לענייני דת מתן כהנא ספד גם הוא בצער: "הצטערתי לשמוע על מותו של הרב אלעזר אלבז זצ"ל, רבה של גבעת שמואל. תנחומי למשפחתו, תלמידיו, תושבי העיר ומוקיריו. 'מִן הַשָּׁמַיִם תְּנוּחָמוּ'".

חברת הכנסת מיכל וולדיגר, ספדה: "ברוך דיין האמת. צער רב לקבל את הבשורה הקשה על פטירתו של רב העיר גבעת שמואל, הרב אלעזר אלבז זצ"ל. הרב בשנות פעילותו הרבות קירב רחוקים ופעל להגדלת קרנה של התורה בעיר. יהי זכרו ברוך".