לקח את המיליון: תמיר גרינברג הוא המנצח בגמר הכוכב הבא

מול אלפי צופים בלייב פארק, הצעיר התל אביבי הצליח לגבור על שאר המתמודדים עם שיר מקורי שכתב והלחין ובכך זכה במיליון שקלים להתנעת הקריירה. למקום השני הגיעה ואלרי חמאתי מחולון

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 02/09/21 07:22 כה באלול התשפא

לקח את המיליון: תמיר גרינברג הוא המנצח בגמר הכוכב הבא
צילום: ללא

בסיומו של ערב מותח במיוחד, תמיר גרינברג, בן 26 מתל אביב, התמודד עם השיר המקורי, Tell me where the light goes, אותו כתב והלחין, וזכה אתמול (ד') בגמר תוכנית הריאליטי המוזיקלית "הכוכב הבא". 

הגמר, אשר התקיים בזאפה לייב פארק ראשון לציון, שודר בקשת 12 ובקהל נכחו 3,000 בני אדם. למקום השני הגיע ואלרי חמאתי בת ה-21 מחולון עם השיר "תפסת לי מקום" של בניה ברבי. מתן לוי, בן 21 מרחובות, הגיע למקום השלישי עם השיר "עד מתי" ואילו למקום הרביעי הגיעה שי המבר, בת 23 מתל אביב עם שירו של יהודה פוליקר, "דברים שרציתי לומר". בתכנית אף התארחו המשתתפים  לשעבר, רביב כנר ואלה-לי להב. 

לראשונה המתמודדים לא התחרו ביניהם על טיסה לאירופה, לאחר שבע שנים שבהן נבחר בתוכנית נציג ישראל לאירווזיון. הפעם, המנצח זכה בפרס של מיליון שקלים, להתנעת הקריירה המוזיקלית שלו. 

בתחילת דרכו בתחרות היה המנצח עם 76 אחוזים מהקולות ושני אדומים, ולאחר שלב ההצבעות, ועם סיום שקלול תוצאות השופטים והקהל, גרינברג הגיע למקום הראשון עם 55 אחוזים מסך ההצבעות. אל המקום השני הגיעה ואלרי ואל המקום השלישי הגיע מתן עם 20 אחוזים מסך ההצבעות. 

כזכור, רק לפני שבוע, תמיר ביצע את הלהיט המרגש "שבורי לב" של הזמר חנן בן ארי ברבע הגמר. לפני ההופעה אמר תמיר לחנן בן ארי שהוא אולי צריך לשנות ולהיצמד למה שהוא (חנן) עושה כי זה באמת נורא יפה. חנן בן ארי השיב: "אתה לא". תמיר עלה לבצע את הלהיט בשינוי קל בהסכמת חנן והותיר את הזמר ללא מילים. בן ארי דמע ואמר: במה זכיתי שאני פה בכלל, מה שעשית פה היום זה מתנה בשבילי".

 

(עם חנן בן ארי ברבע הגמר, קרדיט: קשת 12).