6,000 איש במופע הקיץ של בנימין

אירוע שיא הקיץ של המועצה הגדולה בישראל נערך אמש בבריכת הסולטן בהופעה של חנן בן ארי. ראש המועצה גנץ: "עוצמות גדולות של תושבים וחבל ארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/21 20:29 כג באלול התשפא

6,000 איש במופע הקיץ של בנימין
חנן בן ארי, צילום: יוסי זליגר

המועצה האזורית בנימין ערכה אמש לתושביה אירוע שיא לציון סיום חופשת הקיץ בבריכת הסולטן בירושלים. המופע סיכם למעשה מספר הופעות של אמנים וזמרים שהיו הקיץ ביישובי המועצה.

בפתיחת הערב הוקירה המועצה למעלה מ-100 תושבים שתרמו כליה. הם עלו לבמה וקיבלו תעודת הוקרה מראש המועצה וזכו לתשואות הקהל הבנימיני.

המופע עמד בסימן "בנימין עושה מזמור" כשבמוצעה ובמתנ"ס בנימין שמו למטרה לגבש ולשמח את התושבים אחרי שנה מלאת אתגרי קורונה.

הזמר חנן בן ארי הקפיץ את המשתתפים והעניק הופעה סוחפת במיוחד לאלפים שמזמן לא היו בארוע בסדר גודל שכזה. המופע בבריכת הסולטן התקיים תחת כללי התו הירוק.

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ פתח את הארוע בדברים וקרא להרמת המורל: "אל מול אתגרי הקורונה, הנה עכשיו אנחנו כאן למרות הכל ובגלל הכל. תושבי בנימין, הרימו את הראש! תהיו גאים במשפחות שלכם, בבני ובנות הזוג שלכם, בילדים ובהורים שלכם. תהיו גאים בבנימין שלכם. אתם אלופי העולם" 

גנץ סיים את דבריו עם תודות לצוותי החינוך, ליור"י היישובים, למזכירים, לרכזות הקהילה, לכל עובדי המועצה והמתנ"ס, ולרכזות הקהילה, על הובלתם ותרומתם להתמודדות בשנה המאתגרת האחרונה.

לאחר המופע הוא אמר נרגש כי לבריכת הסולטן הירושלמית התנקזו עוצמות אדירות של תושבי בנימין ושל חבל ארץ שילוו אותנו בשנה החדשה.

המופע נערך בהפקת מתנ"ס בנימין והמועצה האזורית בנימין ובשיתוף החברה לפיתוח מטה בנימין. מנכ"ל החברה לפיתוח, אלדד בן זמרה בירך את התושבים: "בנימין היא אבן הדרך של מלכות ישראל בטרם הגעתה לירושלים. אנחנו בחברה לפיתוח מטה בנימין גאים להיות חלק מזה, חלק מפיתוח וצמיחת בנימין כבכ ארבעה עשורים"

המופע הענק

המופע הענקצילום: יוסי זליגר

המופע הענק

המופע הענקצילום: יוסי זליגר

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן