לאחר 22 שנה בהן לא התקיימו בחירות למועצת נחל שורק: מועמד סרוג לראשות המועצה

לאחר יותר משני עשורים בהם לא נערכו בחירות מוניציפליות לראשות המועצה האזורית נחל שורק, באוקטובר הקרוב יתקיימו בחירות לראשות המועצה | המועמד שי רייכנר: "נשמור על האופי של כל אחד מהישובים כפי שהוא כיום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/21 18:34 יז באלול התשפא

לאחר 22 שנה בהן לא התקיימו בחירות למועצת נחל שורק: מועמד סרוג לראשות המועצה
שי רייכנר, צילום: דניאל רוזנברג

באוקטובר הקרוב יתקיימו בחירות מוניציפליות לראשות מועצת נחל שורק, לראשונה מזה 22 שנים, זאת לאחר שראש המועצה הנוכחי, אלי אסקוזידו, הודיע על פרישתו מהתפקיד ומינויו לראש רשות העתיקות.  

מי שהצטרף לאחרונה למרוץ ונחשב למועמד המוביל כעת הוא שי רייכנר, שהודיע כי יתמודד על התפקיד, לאחר שקיבל פניות רבות של תושבים. רייכנר הוא תושב היישוב יד בנימין, ופעיל ציבור מוכר המכהן כיום כמנהל מינהל הדיגיטל והפיתוח הכלכלי בחברה למתנ"סים הארצית ואף משמש בשנה האחרונה כסמנכ"ל כספים בפועל בחברה.

רייכנר מגיע להתמודדות לאחר עשייה ציבורית קהילתית ומכהן בין השאר כחבר בחוג הידידים של עמותת 'יד תמר', התומכת ומסייעת למשפחות חולי סרטן ומצבי משבר, ודירקטור באגודה למרכזים קהילתיים. בנוסף, רייכנר הוא ממייסדי הקרן לערבות הדדית ואף שימש כיושב הראש שלה במשך שלוש שנים.

את פעילותו הציבורית במועצה האזורית נחל שורק החל רייכנר בגיל 29, אז מונה למנכ"ל מתנ"ס המועצה האזורית נחל שורק, הממוקם ביד בנימין. בתפקיד זה זכה לתשבחות רבות מתושבי יד בנימין והן מתושבי ישובי נחל שורק.

רייכנר מסר כי ההחלטה להתמודד בבחירות שייערכו בעוד כחודשיים, התקבלה לאחר פניות של תושבים רבים במועצה, שביקשו כי ירוץ לתפקיד. "התפקיד של ראש המועצה, בפרט כאן בנחל שורק, שהיא מועצה שמאגדת תחתיה מספר יישובים מגוונים מבחינת האוכלוסייה המתגוררת בהם, הוא תפקיד שמצריך אחריות רבה, ויכולת לאזן ולשמור על האינטרסים של כלל האוכלוסיות, מבלי לפגוע אחת בשנייה. כמי שמתגורר ביד בנימין יותר מעשור ואף זכה כבר לכהן כאן בתפקיד ציבורי משמעותי, אני מגיע להתמודדות הזו עם תחושת שליחות גדולה. אני בטוח כי אוכל להמשיך ולמנף את העשייה והמורשת החיובית שהותיר אחריו ראש המועצה היוצא, ולקדם את כלל יישובי המועצה מספר צעדים קדימה".

"אנחנו נשמור על האופי של כל אחד מהישובים כפי שהוא כיום, בהתאם לרצון של האוכלוסייה המקומית ונדאג שיישמר הסטטוס קוו המבורך, שהוכיח את עצמו עד היום", מסר רייכנר.